
İqlim dəyişikliyi: səbəb, yoxsa nəticə?
Avropada meşə yanğınları Lüksemburq böyüklükdə ərazini məhv edib
Avropada meşə yanğınları Lüksemburq böyüklükdə ərazini məhv edib
Almaniyanın miqrasiya siyasətində “U” dönüş
Dövlət borcu 3,3 trilyon avronu keçdi, sosial yardımlar dondurulur
Fransa hökumətindən sərt qənaət qərarı
Almaniyada tək yaşayanların sayı sürətlə artır
Tramp: “ABŞ ödənişi alacaq”
Ukraynaya dəstək üçün “yumşaq əllər cibə” çağırışı
Almaniyada 3 min xilasediciyə ehtiyac var
Avropa ölkəsində diqqətçəkən sorğu
KNDS-in dəyərinin təxminən 20 milyard avro olduğunu bildirilir
Fransada hərbi xidmət geri qayıdır
Kamera yoldaşının çantasında gizlənərək qaçdı
Sığorta şirkətləri müflis olma durumunda
Avropa müdafiəsi ABŞ-a əmanət edilir?
Marketlərdə bu iki məhsuldan uzaq durun
Onlarla ev və avtomobil yanıb, nəqliyyat iflic olub
İndiyədək Almaniyadan Londona birbaşa qatarla getmək mümkün olmayıb. Bununla belə, “Deutsche Bahn” və “Eurostar” arasında yeni əməkdaşlıq planları bunu dəyişə bilər. İki qurum Almaniya ilə İngiltərə arasında ilk birbaşa qatar xidməti üçün danışıqlara başlayıb.
Fransanın dövlət dəmir yolu şirkəti SNCF-nin törəmə şirkəti olan “Eurostar” çərşənbə axşamı öz marşrut şəbəkəsini genişləndirəcəyini açıqladı. Hazırda Londonu Brüssel, Amsterdam və Parislə birləşdirən şirkət yaxın illərdə Frankfurt və İsveçrənin Cenevrə şəhəri ilə də birbaşa əlaqə qurmağı hədəfləyir. “Deutsche Bahn” FAZ qəzetinə açıqlamasında bu məlumatı təsdiqləyib. Plana görə, Frankfurt və London arasında gündə dörd birbaşa qatar reysi 2030-cu illərin əvvəlinə planlaşdırılıb və bu, səyahət müddətini beş saata endirəcək.
Yeni qatarlar və sərnişin tutumunun əsaslı şəkildə artırılması planlaşdırılır
Layihəyə 50-yə qədər yeni qatarın alınması daxildir və illik sərnişin tutumunun 30 milyona çatdırılması planlaşdırılır. Hazırda Almaniyadan qatarla Londona çatmaq istəyən sərnişinlər Brüsselə ICE vasitəsilə Köln və Frankfurtdan keçdikdən sonra “Eurostar”a köçməli olurlar. “Eurostar” bu xətt üzrə “Deutsche Bahn” ilə işləyir və biletləri DB platforması vasitəsilə satmaq olar. “Biz hesab edirik ki, birbaşa əlaqələrin böyük potensialı var. Biz “Eurostar” ilə mövcud əməkdaşlığımızı genişləndirməyə hazırıq”, – “Deutsche Bahn” sözçüsü bildirib.
2023-cü ildə Kanal Tuneli operatoru Köln və Frankfurtun London dəmir yolu xəttinə daxil edilməsi üçün texniki-iqtisadi əsaslandırmaların tamamlandığını elan etdi. Bildirilib ki, xəttin ildə iki milyon sərnişin potensialı var. Lakin belə beynəlxalq xətlərin nadir olmasının əsas səbəbi stansiyalarda lazımi sərhəd nəzarəti infrastrukturunun qurulmasıdır. Sonuncu yeni marşrut 2020-ci ildə London-Brüssel xəttinin Amsterdama qədər uzadılması ilə açılıb.