
6 ayda 12 mindən çox şirkət çöküb
Almaniyada iflaslar son 10 ilin ən yüksək səviyyəsində
Almaniyada iflaslar son 10 ilin ən yüksək səviyyəsində
Fransa Polşaya “Rafale” qırıcıları göndərir
Cinsi istismar və təcavüz
Fransada müəllimlər tətilə gedir!
Ölkənin ən təhlükəli bölgələr açıqlanıb
700 işçinin gələcəyi hələ də qeyri-müəyyəndir
Sosial mediada yayılan istefa iddiaları Kremldən idarə olunurmuş
Almaniya parlamentinin deputatının toxunulmazlığı qaldırıldı
Baş nazir Merz və nazirlərin mobil nömrələri internetdə yayıldı
Ekspertlər siyasəti günahlandırır
Sentyabrın 11-də ölkə boyu həyəcan siqnalı sınaqdan keçiriləcək
Marketlərdə satılan bakteriyalı ağartıdan 2 nəfər öldü
Dövlətlər sarsıntıdan hələ də özlərinə gəlməyib
Sağlamlıq riski daşıyan məhsul mağazalardan yığılır
Fransada etirazlar səngimiz
Fransada isə yeni baş nazirə qarşı etirazlar davam edir
İndiyədək Almaniyadan Londona birbaşa qatarla getmək mümkün olmayıb. Bununla belə, “Deutsche Bahn” və “Eurostar” arasında yeni əməkdaşlıq planları bunu dəyişə bilər. İki qurum Almaniya ilə İngiltərə arasında ilk birbaşa qatar xidməti üçün danışıqlara başlayıb.
Fransanın dövlət dəmir yolu şirkəti SNCF-nin törəmə şirkəti olan “Eurostar” çərşənbə axşamı öz marşrut şəbəkəsini genişləndirəcəyini açıqladı. Hazırda Londonu Brüssel, Amsterdam və Parislə birləşdirən şirkət yaxın illərdə Frankfurt və İsveçrənin Cenevrə şəhəri ilə də birbaşa əlaqə qurmağı hədəfləyir. “Deutsche Bahn” FAZ qəzetinə açıqlamasında bu məlumatı təsdiqləyib. Plana görə, Frankfurt və London arasında gündə dörd birbaşa qatar reysi 2030-cu illərin əvvəlinə planlaşdırılıb və bu, səyahət müddətini beş saata endirəcək.
Yeni qatarlar və sərnişin tutumunun əsaslı şəkildə artırılması planlaşdırılır
Layihəyə 50-yə qədər yeni qatarın alınması daxildir və illik sərnişin tutumunun 30 milyona çatdırılması planlaşdırılır. Hazırda Almaniyadan qatarla Londona çatmaq istəyən sərnişinlər Brüsselə ICE vasitəsilə Köln və Frankfurtdan keçdikdən sonra “Eurostar”a köçməli olurlar. “Eurostar” bu xətt üzrə “Deutsche Bahn” ilə işləyir və biletləri DB platforması vasitəsilə satmaq olar. “Biz hesab edirik ki, birbaşa əlaqələrin böyük potensialı var. Biz “Eurostar” ilə mövcud əməkdaşlığımızı genişləndirməyə hazırıq”, – “Deutsche Bahn” sözçüsü bildirib.
2023-cü ildə Kanal Tuneli operatoru Köln və Frankfurtun London dəmir yolu xəttinə daxil edilməsi üçün texniki-iqtisadi əsaslandırmaların tamamlandığını elan etdi. Bildirilib ki, xəttin ildə iki milyon sərnişin potensialı var. Lakin belə beynəlxalq xətlərin nadir olmasının əsas səbəbi stansiyalarda lazımi sərhəd nəzarəti infrastrukturunun qurulmasıdır. Sonuncu yeni marşrut 2020-ci ildə London-Brüssel xəttinin Amsterdama qədər uzadılması ilə açılıb.