
43 milyon avroluq cəza
Fransa məhkəməsi Almaniya brendini fantastik məbləğdə cərimələdi
Fransa məhkəməsi Almaniya brendini fantastik məbləğdə cərimələdi
“Paris küçələrində təhlükəsizliyi qoruya bilərsinizmi?”
Baş nazir Mers iqtisadiyyatı ön plana çıxardı, İfo indeksində artım müşahidə olundu
ABŞ Fransanı Qəzza məsələsinə yaxın buraxmır
Birləşmiş PMI son 10 ayın ən yüksək həddində
İş yerində və məktəblərdə istirahətləri yaradılacaq
Ölümlərin sayının doğumları keçməsi 10 il tez baş verdi
Mədəniyyət Naziri Raşida Datiyə cinayət işi açılıb
Leipzigə məcburi eniş
AB və ölkə daxili uçuşların qiyməti qalxıb, qitə xaricinə səfərlər ucuzlaşıb
Avropada metal və elektrik sektorunda kütləvi ixtisarlar
Ukrayna Rusiya ərazisində zərbələri genişləndirməlidir
Rus casuslarının fəaliyyəti sürətlənib
Güclü fırtına səbəbindən “evdən çıxmayın” xəbərdarlığı
Almaniyada satılan “Picca” markasının məhsulu təhlükəsizlik səbəbindən geri çağırıldı
Fransada liderlərə dəstək tarixi minimumda
İndiyədək Almaniyadan Londona birbaşa qatarla getmək mümkün olmayıb. Bununla belə, “Deutsche Bahn” və “Eurostar” arasında yeni əməkdaşlıq planları bunu dəyişə bilər. İki qurum Almaniya ilə İngiltərə arasında ilk birbaşa qatar xidməti üçün danışıqlara başlayıb.
Fransanın dövlət dəmir yolu şirkəti SNCF-nin törəmə şirkəti olan “Eurostar” çərşənbə axşamı öz marşrut şəbəkəsini genişləndirəcəyini açıqladı. Hazırda Londonu Brüssel, Amsterdam və Parislə birləşdirən şirkət yaxın illərdə Frankfurt və İsveçrənin Cenevrə şəhəri ilə də birbaşa əlaqə qurmağı hədəfləyir. “Deutsche Bahn” FAZ qəzetinə açıqlamasında bu məlumatı təsdiqləyib. Plana görə, Frankfurt və London arasında gündə dörd birbaşa qatar reysi 2030-cu illərin əvvəlinə planlaşdırılıb və bu, səyahət müddətini beş saata endirəcək.
Yeni qatarlar və sərnişin tutumunun əsaslı şəkildə artırılması planlaşdırılır
Layihəyə 50-yə qədər yeni qatarın alınması daxildir və illik sərnişin tutumunun 30 milyona çatdırılması planlaşdırılır. Hazırda Almaniyadan qatarla Londona çatmaq istəyən sərnişinlər Brüsselə ICE vasitəsilə Köln və Frankfurtdan keçdikdən sonra “Eurostar”a köçməli olurlar. “Eurostar” bu xətt üzrə “Deutsche Bahn” ilə işləyir və biletləri DB platforması vasitəsilə satmaq olar. “Biz hesab edirik ki, birbaşa əlaqələrin böyük potensialı var. Biz “Eurostar” ilə mövcud əməkdaşlığımızı genişləndirməyə hazırıq”, – “Deutsche Bahn” sözçüsü bildirib.
2023-cü ildə Kanal Tuneli operatoru Köln və Frankfurtun London dəmir yolu xəttinə daxil edilməsi üçün texniki-iqtisadi əsaslandırmaların tamamlandığını elan etdi. Bildirilib ki, xəttin ildə iki milyon sərnişin potensialı var. Lakin belə beynəlxalq xətlərin nadir olmasının əsas səbəbi stansiyalarda lazımi sərhəd nəzarəti infrastrukturunun qurulmasıdır. Sonuncu yeni marşrut 2020-ci ildə London-Brüssel xəttinin Amsterdama qədər uzadılması ilə açılıb.