
Hakerlər 100 illik şirkəti müflis etdi
“Fasana” ciddi hücumdan sonra iflas dərəcəsindədir
“Fasana” ciddi hücumdan sonra iflas dərəcəsindədir
Fransanın keçmiş prezidenti Nikolya Sarkozinin Fəxri Legion ordeni ləğv edilib
Hakim partiya uçurumu genişləndirir
Hazırda Almaniyada 5000 həkim çatışmır
Silahları aşkar etmək üçün məktəblərdə detektor qapıları quraşdırılacaq
Ancaq generallar 10 min avrodan çox qazanır
Bütün məktəblərdə bir dəqiqəlik sükut elan olunacaq
Fransa baş naziri: “Bəzilərinin satışı dərhal qadağan olunacaq”
Almaniya kansleri Merz Rusiyanı mülki insanlara qarşı terrorda ittiham edib
Fransa prezidenti qalıq yanacaqlarla bağlı susması ekoloqları məyus edir
AfD-də “ekstremistlərin” sayı 77 faiz artıb
Söz azadlığının məbədi hesab edilən Fransada jurnalistlər özünüsenzura tətbiq edir
Fransada şagird çantasını yoxlayan müəllimi bıçaqlayaraq öldürüb
Avrozonada investorların inamı son 12 ayda ən yüksək səviyyədədir
(Asparagas və onun jurnalistikadakı yeri)
Uşaqların mübahisəsi kütləvi toqquşmaya çevrildi
İndiyədək Almaniyadan Londona birbaşa qatarla getmək mümkün olmayıb. Bununla belə, “Deutsche Bahn” və “Eurostar” arasında yeni əməkdaşlıq planları bunu dəyişə bilər. İki qurum Almaniya ilə İngiltərə arasında ilk birbaşa qatar xidməti üçün danışıqlara başlayıb.
Fransanın dövlət dəmir yolu şirkəti SNCF-nin törəmə şirkəti olan “Eurostar” çərşənbə axşamı öz marşrut şəbəkəsini genişləndirəcəyini açıqladı. Hazırda Londonu Brüssel, Amsterdam və Parislə birləşdirən şirkət yaxın illərdə Frankfurt və İsveçrənin Cenevrə şəhəri ilə də birbaşa əlaqə qurmağı hədəfləyir. “Deutsche Bahn” FAZ qəzetinə açıqlamasında bu məlumatı təsdiqləyib. Plana görə, Frankfurt və London arasında gündə dörd birbaşa qatar reysi 2030-cu illərin əvvəlinə planlaşdırılıb və bu, səyahət müddətini beş saata endirəcək.
Yeni qatarlar və sərnişin tutumunun əsaslı şəkildə artırılması planlaşdırılır
Layihəyə 50-yə qədər yeni qatarın alınması daxildir və illik sərnişin tutumunun 30 milyona çatdırılması planlaşdırılır. Hazırda Almaniyadan qatarla Londona çatmaq istəyən sərnişinlər Brüsselə ICE vasitəsilə Köln və Frankfurtdan keçdikdən sonra “Eurostar”a köçməli olurlar. “Eurostar” bu xətt üzrə “Deutsche Bahn” ilə işləyir və biletləri DB platforması vasitəsilə satmaq olar. “Biz hesab edirik ki, birbaşa əlaqələrin böyük potensialı var. Biz “Eurostar” ilə mövcud əməkdaşlığımızı genişləndirməyə hazırıq”, – “Deutsche Bahn” sözçüsü bildirib.
2023-cü ildə Kanal Tuneli operatoru Köln və Frankfurtun London dəmir yolu xəttinə daxil edilməsi üçün texniki-iqtisadi əsaslandırmaların tamamlandığını elan etdi. Bildirilib ki, xəttin ildə iki milyon sərnişin potensialı var. Lakin belə beynəlxalq xətlərin nadir olmasının əsas səbəbi stansiyalarda lazımi sərhəd nəzarəti infrastrukturunun qurulmasıdır. Sonuncu yeni marşrut 2020-ci ildə London-Brüssel xəttinin Amsterdama qədər uzadılması ilə açılıb.