
Allergiya riski var
Mütəxəssislər Dubay şokoladı üçün yeni xəbərdarlıq ediblər
Mütəxəssislər Dubay şokoladı üçün yeni xəbərdarlıq ediblər
ABŞ-da dadlandırıcılar və inqridiyentlər əlavə olunmuş qidalara etiket vurula bilər
Zəhərli Pasxa şokoladı ölümə səbəb oldu
Dubay şokoladı bütün anbarların boşalmasına səbəb olub
Mağazalarda satışdan çıxarılıb
(hekayə)
Şirniyyata verilən formaları insan əli etmək mümkün deyil
ABŞ-da 1150 dollara olan Azərbaycanda 11 manatdır
ABŞ-da 1150 dollara olan Azərbaycanda 11 manatdır
ABŞ-da 1150 dollara olan Azərbaycanda 11 manatdır
Almaniyada “Milka” şokoladı, qablaşdırmanın eyni qalmasına baxmayaraq, çəkisinin azaldılması və qiymətin artırılması səbəbindən “ən aldadıcı məhsul” seçilərək “Goldener Windbeutel” mükafatına layiq görüldü.
İstehlakçı təşkilatı “Foodwatch”un keçirdiyi sorğuda 58 mindən çox iştirakçıdan 34 faizi “Milka”nın "shrinkflation" – yəni məhsul çəkisinin gizli şəkildə azaldılması və qiymətin artırılması tendensiyasından şikayət edib.
Bu ilin əvvəlində “Milka”nın çəkisi 100 qramdan 90 qrama endirildi, lakin qiymət 1,49 avrodan 1,99 avroya qaldırıldı.
“Foodwatch” hesablayır ki, bu dəyişiklik Almaniyada təxminən 48 faiz gizli qiymət artımı deməkdir. Şirkət isə qiymət artımını kakao və logistika xərclərinin yüksəlməsi ilə əsaslandırır.
“Foodwatch” nümayəndəsi Rebekka Siqmann bildirir ki, gizli qiymət artımları qida sənayesində geniş yayılıb və “Milka” bunun ən bariz nümunəsidir.
Bəs “Milka” şokoladları ilə bağlı Azərbaycanda vəziyyət necədir?