
“LED Xenon” faraların təhlükəsi
Avtomobillərdəki yeni işıqlandırma sistemləri sürücülər və piyadalar üçün risk yaradır
Avtomobillərdəki yeni işıqlandırma sistemləri sürücülər və piyadalar üçün risk yaradır
Alman lüks avtomobil istehsalçısı müflis olur
Yaşlı qadın cərimədən necə yayındı?
Qlobal elektrik avtomobil satışları birinci rübdə 29 faiz artıb
Trampın geri addımları qlobal bazarlarda gündəmdədir
Cinayətkarların ən çox sevdiyi modellər, rənglər, hətta şəhərlər var
Almaniyada ən çox oğurlanan avtomobil modelləri – yerli marka yoxdur
Avtomobil sənayesi dövlətlər üçün niyə önəmlidir?
Alman avtomobil nəhəngləri AB rəhbərliyini Trampla təcili danışıqlara çağırır
ABŞ-ın avtomobil tarifləri AB-ni hərəkətə keçirməyə təşviq edir
Yanacaqla işləyən avtomobillərin satışı hər il azalır
45 faizlik idxal göstəricisi dilerləri qanunsuzluğa vadar edir
Rusiyada avtomobil satışı pik həddinə çatıb
Əlil arabalarından istifadə edən insanların hərəkətinin asanlaşacağı gözlənilir
Yanacaqsız hava səyahətində “mərhələ” addımı
Elektromobillər yeni batareya texnologiyası ilə 1 milyon kilometr qət edəcək
Ən çox paytaxtdakı köhnə binaların yerləşdiyi ərazilərdə belə hallarla qarşılaşırıq. Bu da ilk növbədə piyadaların hərəkətinə mane olur.
Eləcə də fövqəladə hallar zamanı problem özünü daha qabarıq göstərir. Əmlak məsələləri üzrə ekspert Nüsrət İbrahimovun sözlərinə görə, həm köhnə, həm də yeni çoxmənzilli yaşayış binalarında avtomobil dayanacaqları və ya parklanma yerlərinin olması mütləqdir. Bu qaydalar Dövlət Şəhərsalma və Arxitektura Komitəsinin təsdiq etdiyi tikinti norma və standartlarında da nəzərdə tutulub.
Ekspert deyir ki, yeni çoxmənzilli binaların hələ layihəsi hazırlanarkən bu normalar gözlənilməlidir.
Nüsrət İbrahimov bildirir ki, bəzən hansısa sakin binanın həyətində müəyyən bir ərazini zəbt edir ki, bu da qanunla qadağandır.