
Valideynlərin LGBTQ üsyanı
Berlində məktəbdə asılan göy qurşağı bayrağı böhrana səbəb olub
Berlində məktəbdə asılan göy qurşağı bayrağı böhrana səbəb olub
Məktəb rəhbərliyi işdən qovuldu
Hollandiyada on minlərlə uşaq yoxsulluq ucbatından təhsildən geri qalır
Yeni qanunlar təhlükəsizlik və azadlıq arasında balansla bağlı müzakirələrə səbəb olur
Berlində ibtidai məktəbdə bibər qazı çaxnaşmaya səbəb oldu
Hindistanda doğum nisbəti aşağı düşdükcə təhsil ocaqlarının sayı azalır
7 yaşlı uşaq məktəbə bıçaq gətirdi
Qətl törədərkən qulaqcıqla oyun oynayırmış, Avstriya məktəbindəki qətliamda yeni detallar
Silahları aşkar etmək üçün məktəblərdə detektor qapıları quraşdırılacaq
Avstriyada tapança icazəsi almaq şəxsiyyət vəsiqəsi əldə etməkdən asandır
Bütün məktəblərdə bir dəqiqəlik sükut elan olunacaq
Fransa baş naziri: “Bəzilərinin satışı dərhal qadağan olunacaq”
Keçmiş şagird vida məktubu buraxıb
Fransada şagird çantasını yoxlayan müəllimi bıçaqlayaraq öldürüb
Hücum edən şəxs özüylə bərabər 11 nəfəri qətl etdi
Almaniya məktəb və uşaq bağçası böhranına doğru gedir
Təhsil sisteminin uğurunda ümumtəhsil məktəblərinin rəhbərliyi həlledici rol oynayır. Müasir dövrdə məktəb direktorları intizam məsuliyyəti daşımaqla yanaşı, həm də pedaqoji liderlik nümayiş etdirməlidirlər. Bu sahədə beynəlxalq təcrübə göstərir ki, uğurlu məktəb idarəçiliyi müəllim və şagirdlərin fəal iştirakına əsaslanmalıdır.
Tanınmış təhsil tədqiqatçısı Maykl Fullan qeyd edir: “Effektiv məktəb öz mentorlarının kollektiv öyrənməsinə və inkişafına dəstək verməlidir. Məktəb təkcə direktorun nümayişi ilə deyil, kollektiv təlim mərkəzi kimi fəaliyyət göstərməlidir”. (Fullan, Dəyişiklik mədəniyyətində aparıcı, 2001).
Digər təhsil eksperti Con Hatti deyir: “Məktəb mentorlarının əsas vəzifəsi müəllimlərin səmərəliliyini artırmaqdır. Tədqiqatlar göstərir ki, sinifdəki dəyişikliklər şagirdlərin nailiyyətlərinə mentorluqdan daha çox təsir edir. Buna uyğun olaraq, məktəb rəhbərləri müəllimləri dəstəkləməyə və onların təhsilinin keyfiyyətini yüksəltməyə diqqət yetirməlidirlər”. (Hattie, Müəllimlər üçün görünən öyrənmə, 2012).
Dünyadakı uğurlu təhsil sistemlərində məktəblərin müstəqilliyi artır və məktəb mentorlarına qazanc əldə etmək üçün daha çox səlahiyyət verilir. Məsələn, Pasi Sahlberq Fin modeli haqqında yazır: “Ən yaxşı məktəblər müəllimlərin və məktəb ictimaiyyətinin gücünə inanmaqla idarə olunur. Finlandiyada məktəb mentorları müəllimləri daha avtonom qazancları qəbul etməyə təşviq edir və bu, onların motivasiyasını artırır”. (Sahlberg, Finnish lessons 2.0, 2015).
Bütün bu fikirlər onu göstərir ki, məktəb rəhbərliyi nə qədər açıq və çevik olsa, təhsilin keyfiyyəti də bir o qədər yüksək olar. Məktəb direktorları təkcə qaydalar çərçivəsində fəaliyyət göstərən polis deyil, həm də yenilikçi düşünən, müəllim və şagirdlərə yol göstərən rəhbər olmalıdır.