
Fırtına “Möhtəşəm yeddiliyi” viran etdi
“iPhone” qiymətləri uça bilər, “Tesla” isə düşdükcə düşür
“iPhone” qiymətləri uça bilər, “Tesla” isə düşdükcə düşür
“Tesla” səhmləri ciddi enişlə üzləşir
Tramp: “Onun dövlət qulluğunda 130 günlük məhdudiyyət var idi”
Elon Musk növbəti süni intellekt imperiyasını avtomobillər üzərində quracaq
ABŞ ticarət naziri Lutnikin “Tesla” ilə bağlı investorlara tövsiyəsi
Xeyli maşın yandırılıb, avtomobil mərkəzinə molotof kokteyli atılıb
“Tesla” investorları narahatdır
Fuji dağı ətəklərində süni intellekt və yeni texnologiyaların sınaqdan keçəcəyi canlı laboratoriya
Zavod rəhbərliyi ilə işçilər arasında aparılan danışıqlar nəticə verdi
Yeni fəaliyyəti İlon Maskın biznesini vurdu
“O, mütərəqqi simvoldan rüsvayçılıq nişanına çevrildi”
İşçiləri hazır avtomobillərin açarlarını müsadirə edib və işə çıxmayıblar
“Volkswagen Group”un Brüsseldəki müəssisəsinin işçiləri işə çıxmayıb
Peyk görüntüləri 329 hektar ərazidə 500 min ağac kəsildiyini ortaya çıxıb
29 il bundan qabaqkı rekord təkrarlanıb
Hadisə sosial şəbəkənin səhmlərinin 25 faiz bahalaşmasına səbəb oldu
ADAC 2024 nasazlıq hesabatına görə, daxili yanma avtomobilləri elektrikdən daha çox xarab olur. Ən çox problem yaradan model “Toyota C-HR” olub.
Almaniyanın avtomobil klubu ADAC 2024-cü il üçün yeni nasazlıq statistikasını açıqlayıb. Ümumilikdə, ADAC 3,6 milyondan çox yolkənarı yardım müdaxiləsi həyata keçirib. Nasazlıqların sayı artsa da, statistika göstərir ki, daxili yanma mühərrikli avtomobillər elektriklə işləyənlərdən daha çox xarab olur. Hər 1000 avtomobilə düşən nasazlıqların sayı benzin və dizellə işləyən avtomobillərdə 9,4 olduğu halda, bu göstərici elektriklə işləyən avtomobillərdə cəmi 3,8 olaraq qeydə alınıb.
***
ADAC-ın qiymətləndirmələrinə görə, daxili yanma mühərrikli avtomobillərdə nasazlıq nisbəti, xüsusən də 2 və 4 yaşlı avtomobilləri müqayisə edərkən, elektrik nəqliyyat vasitələrinə nisbətən 2,5 dəfə yüksəkdir. Bu, elektrik avtomobillərinin ümumiyyətlə daha az xarab olduğunu göstərir. Elektron nəqliyyat vasitələrinin çoxalması statistikanın etibarlılığını da artırıb.
***
159 fərqli modeli araşdıran nasazlıq statistikasında “Toyota” nəzərəçarpacaq dərəcədə keyfiyyət problemi yaşayıb. Əvvəllər etibarlılığı ilə tanınan “Toyota” modelləri bu il nasazlıq nisbətində zirvəyə çatdı. Xüsusilə, hibrid SUV modeli “Toyota C-HR” 1000 avtomobilə 63,1 nasazlıqla ən pis nəticə göstərib. “RAV4”, “Yaris” və “Yaris Cross” modellərində də batareya problemləri ön plana çıxıb. “Toyota” bu problemlərlə mübarizə aparmaq üçün daha güclü batareyalardan istifadə etməyə başladığını açıqladı.
***
Ən yaxşı nəticələr “Mini” (0,3) və “Audi” (0,4) kimi daxili yanma mühərrikli avtomobillərdə və “Tesla Model 3” (0,5) kimi elektrik avtomobillərində görülüb. Ümumilikdə, nasazlıq dərəcəsi 12 modeldən 1-dən aşağı qaldı. Digər tərəfdən, elektriklə işləyən “Hyundai Ioniq” 5 modeli də problemli avtomobillər arasında olub. Bu modeldə inteqrasiya edilmiş yük idarəetmə bloku (ICCU) ilə bağlı problemlər diqqəti cəlb edib və bu, Almaniyada geri çağırma ilə nəticələndi.
***
Əvvəlki illərdə olduğu kimi 2024-cü ildə də nasazlıqların ən böyük səbəbi batareya problemləri oldu. Bütün uğursuzluqların 44,9 faizi bu səbəbdən baş verib. Elektrikli avtomobillərdə bu nisbət 50,5 faizə yüksəldiyi halda, daxili yanma mühərrikli avtomobillərdə 44,6 faizdə qalıb. Bununla belə, 2-4 yaşlı avtonəqliyyat vasitələrini müqayisə edərkən, elektriklə işləyən avtomobillərlə (1,7) müqayisədə daxili yanma mühərrikli avtomobillərdə (4,0) 1000 avtomobilə düşən nasazlıqların sayı xeyli yüksəkdir.