
Süni intellekt ilk dəfə naziri oldu
“Diella” Albaniyada tenderləri nəzarətdə saxlayacaq
“Diella” Albaniyada tenderləri nəzarətdə saxlayacaq
“Oracle”ın bulud infrastrukturu “OpenAI” əməliyyatlarını dəstəkləyəcək
“K2 Think”in yaradıcıları modelin ən yaxşılardan olduğuna iddia edir
Süni intellekt əsas şərtləri sadaladı
Avropanın süni intellekt nəhənginə 1,3 milyard avroluq investisiya
Süni intellekt söhbət robotları ilə bağlı araşdırma
Ekspertlərdən super intellekt xəbərdarlığı
Ultra zənginlərin yeni hobbisi
“NVIDIA” haqqında az məlum faktlar və dərin təhlil
Əvvəlki nəsildən 7,5 dəfə sürətli çipin qiyməti 3500 dollardır
Süni intellektin ələ keçirə biləcəyi ixtisaslar müəyyənləşdirildi
Çin süni intellekt sahəsində rəqabətə qarşı xəbərdarlıq etdi
“ChatGPT” ilə bağlı ilk sənədlənmiş cinayət
Avropa ən çox təsirlənən bölgələrdən biridir
Almaniya polisi təhlükəsizlik kameralarında süni intellekt tətbiqinə başladı
“Google”un rezervasiya edən süni intellekti sınaqdan keçirilir
Oxford Universitetinin yeni araşdırması göstərir ki, Britaniyada tələbələrin 80%-i süni intellekti dərslərində müntəzəm istifadə etsə də, bu texnologiyanın yaradıcılıqlarını məhdudlaşdırdığını və öyrənmə qabiliyyətlərinə mənfi təsir etdiyini düşünür.
Araşdırmaya görə, 13–18 yaş arası tələbələrin yalnız 2%-i Süni intellektdən istifadə etmir, 80%-i isə müntəzəm istifadə edir. Lakin iştirakçıların 62%-i AI-nin öyrənmə və şəxsi inkişaflarına mənfi təsir etdiyini bildirib. Hər dörd tələbədən biri Süni intellektin düzgün düşünmə prosesini “çox asanlaşdırdığını” deyir.
Tələbələrin 12%-i Süni intellektin yaradıcılıq bacarıqlarını məhdudlaşdırdığını, eyni faizdə olanlar isə problem həll etmə və yaradıcı yazı yazmaq istəklərinin azaldığını qeyd edib. Ekspertləri isə bildirir ki, tələbələr texnologiyanın rolunu dərk edir və “kopyalamağı təşviq etdiyini” başa düşürlər.
Araşdırmaya qatılan tələbələrin yarısı Süni intellektdən gizlicə istifadə edən həmkarlarının olduğunu düşünür. Çoxları süni intellektin düzgün istifadəsi və nəticələrin qiymətləndirilməsi üçün müəllimlərdən daha çox rəhbərlik istəyir. “Oxford” Universiteti buna cavab olaraq süni intellektin məsuliyyətli istifadəsini təşviq edən “Süni intellekt Tədris Mərkəzi” yaratmağı planlaşdırır.
Birmingemdəki “Bishop Vesey’s Grammar School”un müdir müavini bildirir ki, tələbələr Süni intellektin dəyərini qəbul etsələr də, çox vaxt onu öyrənmə aləti deyil, qısa yol kimi istifadə edirlər. Buna baxmayaraq, 31%-i Süni intellektin bacarıqlara mənfi təsir etmədiyini, 18%-i problemləri daha yaxşı başa düşməyə, 15%-i isə yeni və daha yaxşı fikirlər yaratmağa kömək etdiyini deyir.
Məsələn, bir qız tələbə “Riyaziyyatı daha yaxşı başa düşürəm və çətin məsələləri həll edirəm”, 14 yaşlı oğlan isə “daha sürətli düşünürəm”, – deyə bildirib.