
13 ilin ən pisi ...
Almaniyada xarici investisiyalar təhlükəli şəkildə azalaraq ən aşağı səviyyəyə çatıb
Almaniyada xarici investisiyalar təhlükəli şəkildə azalaraq ən aşağı səviyyəyə çatıb
Meydanda yıxılan futbolçu vəfat etdi
42 il əvvəl törədilən qətldə yeni izlər, cinayətkarın fotorobotu yayımlandı
Almaniya ölkəyə qanunsuz daxil olan iki əfqanı deportasiya edə bilmədi
Merzin: “Avropanın ən güclü ordusu olacaq”
Almaniyanın işgüzar dairələri dini bayramların ləğv edilməsini istəyir
Almaniyada qaçqın mərkəzlərinə hücumlar pik həddə çatıb
Kansler Merz AfD-nin qadağan olunmasını istəyir?
Bankomat oğrularının qaçması sosial şəbəkələrdə lağa qoyuldu
Qitə ölkələrində məcburi hərbi xidmət geri qayıdır
Almaniya prezidenti ölüm təhlükəsilə üz-üzə qalıb
Qanunsuz yolla miqrant daşıyan dəstə çökdürüldü
Üç alman Çinə casusluqda ittiham olunur
Qənimətlə dolu qatarda çarların əfsanəvi Kəhrəba otağından götürülən xəzinə də var
Saxta həkim 82 yaşlı kişini “xərçəng”lə aldadıb və qızıllarını oğurladı
Almaniyada işsizlik 3 milyona yüksəldi
Almaniya Futbol Milli Komandasının 44 nömrəli formasının üzərindəki rəqəmlərin faşist Almaniyası dövründə xidmət edən “SS” zabitlərinin istifadə etdiyi simvola bənzəməsi ölkədə müzakirə mövzusuna çevrilib.
İlk olaraq alman tarixçisi Mixail Köniq (Michael König) tərəfindən gündəmə gətirilən məsələ ilə bağlı açıqlama verən forma sponsoru “Adidas” dizaynın Almaniya Futbol Federasiyası ilə birlikdə hazırlandığını açıqlayıb.
Almaniya Futbol Federasiyası “Twitter”də səhifəsində forma dizaynlarının dizayn prosesi zamanı nəzərdən keçirilməsi üçün UEFA-ya təqdim edildiyini və “müvafiq tərəflərdən heç birinin faşist simvollarına yaxınlıq aşkar etmədiyini” paylaşıb.
“Adidas”ın sözçüsü Oliver Brüggen, formaların faşist simvollarına bənzəməsinin qəsdən olduğunu təkzib edib, eyni zamanda 4 rəqəmi üçün alternativ dizayn hazırlanacağını da əlavə edib: “Biz şirkət olaraq ksenofobiya, antisemitizm, zorakılıq və nifrətin bütün formalarına qarşı çıxmaqda qərarlıyıq”.
“Çəhrayı forma və sponsor” müzakirələri
Eyni forma, səfər rəngi kimi parlaq çəhrayı rəng seçilməsi daha çox mübahisələrlə üzləşdi. Bəziləri çəhrayı rəngin ölkənin müxtəlifliyini təmsil etdiyini desə də, tənqidçilər bunun qeyri-ənənəvi olduğunu və Federasiyaya pul yığmaq üçün seçildiyini iddia edir.
“Adidas” 1950-ci illərdən Almaniyanın forma sponsorudur.
Ancaq Federasiyanın 2027-ci ildən etibarən alman firması “Adidas"dan imtina edərək, ABŞ markası “Nike”a üstünlük verməsi iqtisadiyyat naziri Robert Habek tərəfindən qeyrivətənpərvərlik səbəbilə tənqid edilib.
Faşist Almaniyası zamanı “SS” bölmələri
“SS” bölmələri nasistlərin insanlığa qarşı törətdiyi cinayətlərə görə ən çox məsul olanlar idi.
“SS” ləqəbi 1929-cu ildə faşistlər tərəfindən istifadə olunub. Gestapo agentlərindən tutmuş konsentrasiya düşərgəsinin mühafizəçilərinə qədər hərbçilər “SS” üzvləri olub.