
Silah istehsalı müəssisəsi ideyası
Brüsseldə bağlanan Audi zavodunun taleyi müzakirə olunur
Brüsseldə bağlanan Audi zavodunun taleyi müzakirə olunur
Zavod rəhbərliyi ilə işçilər arasında aparılan danışıqlar nəticə verdi
Papa Fransisk kilsə ilə bağlı qalmaqallara görə yalvarmalıdırlar
Zavod yenidən işə başlayır, hava limanı isə hələ də bağlıdır
Belçikanın Şarlerua aeroportunda bütün uçuşlar təxirə salınıb
Avropanın ən turistik şəhərlərindən biri “Airbnb”ni qadağan edəcək
Belçikadan sonra Hollandiya da eyni qərarı verdi
Rekord 2 dərəcədən çox fərqlə qırılıb
Belçikada hökumətin formalaşdırılması üzrə işlər 4-cü aydır davam edir
Avropada nəqliyyatın hərəkətini iflic edən qəza
Belçikada ibtidai və orta məktəblərdə smartfondan istifadə ilə bağlı qərar
Belçikada 500-dən çox ferma zərər görüb
Şirkət rəhbərləri işçilərə iş saatları xaricində zəng edə bilməyəcəklər
Avropa iqtisadiyyatı çökə bilər
Avqustun tən ortasında ...
Olimpiya qızıl medakçısı velosipedçi Loqan Martinin şəxsi əşyaları və avadanlıqları oğurlanıb
Belçikada dəmiryol işçiləri planlaşdırılan maliyyə ixtisarına və iş şəraitlərindəki dəyişikliklərə etiraz etmək üçün bir həftəlik tətil etmək qərarına gəliblər.
Milli dəmir yolu şirkəti SNBC, bütün bölmələrdəki Müstəqil Birlik üzvlərinin martın 23-dən 30-a qədər tətilə çıxacağını və hərəkət səbəbiylə qatar xidmətlərinin azalacağını açıqlayıb.
Açıqlamada tətilin təsirinin həftə ərzində daha sıx olacağı və mövcud heyətdən asılı olaraq hər gün alternativ qatar xidmətlərinin təklif ediləcəyi qeyd edilib.
SNBC-nin internet saytında və tətbiqində qatar xidmətlərinin 24 saat əvvəldən izlənilə biləcəyi bildirilib və sərnişinlərə planlarını buna uyğun qurmaları və xidmətləri yoxlamaları tövsiyə edilib.
Açıqlamada tətilin bu mərhələdə beynəlxalq qatar xidmətlərinə təsirinin gözlənilmədiyi və qeyd olunan tarixdə səyahət etməyi planlaşdıranlardan müvafiq yeniləmələri yaxından izləmələri istənilib.
Belçikada hökumət 2029-cu ilə qədər dəmir yolu sektorunda 250 milyon avroluq ixtisar etməyi planlaşdırır.
Əsasnamə işçilərin statusunun dəyişdirilməsi, maşinistlərin pensiya yaşının artırılması, işçilərin mərhələli şəkildə müqaviləli kadrlara çevrilməsi və iş şəraitində dəyişiklik edilməsi məqsədi daşıyır.
Həmkarlar ittifaqı hökumətin planlaşdırdığı dəmir yolu islahatının xidmət keyfiyyətinə və işçilərin iş şəraitinə mənfi təsir göstərəcəyini əsas gətirərək ona qarşı çıxır.