
“WhatsApp”da təhlükəsizlik boşluqları
Keçmiş rəhbəri işçi “Meta”nı məhkəməyə verdi
Keçmiş rəhbəri işçi “Meta”nı məhkəməyə verdi
“Meta”nın CEO-su Markın adaşı olan vəkil 11 min dollar xərclədiyi səhifəsini aça bilmir
Fransada dövlət qulluqçularından sosial şəbəkə tələbi
“Nvidia”nın gəlir hesabatı niyə bu qədər önəmlidir?
“Meta”dan “Google”a bulud müqaviləsi imzaladı
“META” və “Character.AI” kommersiya dələduzluğunda ittiham olunur
Sosial medianın aylıq aktiv istifadəçi sayı 400 milyonu keçib
Sabiq “OpenAI” əməkdaşından Süni intellektlə bağlı qorxulu proqnoz
“Meta”dan kritik qərar
“Meta”nın təsisçisi Mark Zukerberq: “Ağıllı telefonlar tarix olacaq”
Maaşlar 100 milyon dollara çatır
Yaxşı niyyətli istifadəçilər də zərər çəkdi
AB-nin yeni TTPA qaydalarına reaksiya, platforma reklamları sinxron dayandırır
Növbəti Çin modeli?
Texnologiya nəhəngləri arasında süni intellekt icraçı transferləri sürətlənir
Mesajları oxumağa ehtiyac olmayacaq
“Meta” fırıldaqların qarşısını almaq və oğurlanmış hesabların bərpasını sürətləndirmək üçün sifətin tanınması texnologiyasından istifadə edən yeni təhlükəsizlik tədbirləri təqdim edib.
Şirkətdən verilən açıqlamaya görə, “Meta” fırıldaqçıların sosial media hesabları oğurlamaq üçün davamlı olaraq müxtəlif taktikalar tətbiq etdiyinin fərqindədir və insanları bu təhlükələrdən daha yaxşı qorumaq və fırıldaqçıların istifadəçiləri aldatmasını çətinləşdirmək üçün mövcud müdafiə vasitələrini təkmilləşdirərək yeni texnologiyalar inkişaf etdirməyə davam edir.
“Meta”nın ünvanladığı böyük təhlükələrdən biri, istifadəçiləri aldadıcı reklamlarla aldatmaq üçün ictimai xadimlərin şəkillərindən istifadə edərək fırıldaqçılıq taktikasıdır. Bir çox qanuni reklamlarda məşhur insanlar iştirak etsə də, məşhurları təqlid edən reklamlar çox vaxt real görünmək üçün nəzərdə tutulub və onları aşkar etmək çətinləşir.
Şirkətin reklam rəyləri hər gün platformalarında yayımlanan milyonlarla reklamı nəzərdən keçirmək üçün əsasən avtomatlaşdırılmış texnologiyaya əsaslanır.
Süni intellekt öyrənmə təsnifatçıları şirkətin reklam siyasətini poza biləcək potensial saxtakarlığı aşkar etməyə çalışmaq üçün hər bir reklamın müxtəlif komponentlərini, o cümlədən mətn, şəkillər və videoları təhlil edir.
Prosesi dəstəkləmək üçün “Meta” şübhəli məzmunda olan ictimai xadimlərin üzlərini onların “Facebook” və “Instagram”da təsdiqlənmiş profil fotoşəkilləri ilə müqayisə edərək bu reklamları aşkar etmək və bloklamaq üçün üz tanıma texnologiyasından istifadə edir.
***
Uyğunluq reklamın fırıldaq olduğunu təsdiq edərsə, nəticədən asılı olmayaraq, prosesdə istifadə edilən bütün üz məlumatları silinərkən reklam dərhal bloklanır.
Bir çox ölkədə tanınmış şəxslər avtomatik olaraq üz tanıma mühafizəsinə daxil edilir, lakin onlar öz seçimlərinə uyğun olaraq bu qoruma funksiyasını söndürə bilərlər.
“Meta” istifadəçilərin “Facebook” və ya “Instagram” hesablarına yenidən giriş əldə etmələri üçün yeni bir üsul kimi video doğrulamanı da təqdim etdi.
Hesabın oğurlanması ilə bağlı şübhə yarandıqda, istifadəçilərin indi qısa bir video ilə öz şəxsiyyətlərini yoxlamaq imkanı var. Bu istəyə bağlı üsul ənənəvi sənəd əsaslı yoxlamalara alternativ təklif edir.
Xüsusiyyətlər “Meta”nın geniş məxfilik və risk qiymətləndirmə proseslərindən keçir və istifadəçi təhsili kimi təhlükəsizlik tədbirləri daxildir.
Şirkət onlayn fırıldaqçılıqla mübarizə səylərini davam etdirərkən sifətin tanınması texnologiyasının məsuliyyətli və məxfiliyə yönəlmiş tətbiqini təmin etmək üçün tənzimləyici orqanlar və sənaye ekspertləri ilə əməkdaşlığı davam etdirir.