Oxucu mənim qəzetimi niyə almır?
Yoxsa ... niyə almalıdır?
Samir ƏLİYEV
MÖVZU İLƏ ƏLAQƏLİ
-
Yalan xəbəri ifşa edənlərə inam azalıb
Məlumatın düzgünlüyünə şübhə yaransa belə, jurnalistlərə münasibətdə vəziyyət dəyişmir
-
Web-səhifələrin dörddəbiri son on ildə yoxa çıxıb
İnternetdəki məlumatlar nə qədər uzunömürlüdür?
-
MEDİA elektron qəzet satacaq
Bəs həmin qəzetləri kim alacaq?
-
“Etika, müəllif hüquqları və jurnalistika”
Jurnalistlər üçün təlimlər başlayıb
-
160 müraciətin 100-ü daxil olunub
40 media resursu cavab gözləyir
-
“Reket”lərin Məşədi İbad fəndi ...
3 üsulla idarə olunan sistem 15 ildir peşəkar formaya salınıb
-
MEDİA saytlara dəstək üçün müsabiqə elan etdi
Sənədlər elektron formada qəbul olunur
-
Hər ay 18 min manat ...
Çap mediasına dəstək müsabiqəsi
-
Jurnalistlərə müjdə
Media mənsubları ipoteka krediti ala biləcək
-
“Heç bir məhdudiyyət yoxdur”
Əhməd İsmayılov: “Bəzi ekspertlər “Media haqqında” qanunla bağlı yanlış müzakirələrə yol açır”
-
Forma və məbləğ təsdiqləndi
Baş nazir jurnalist vəsiqələri ilə bağlı qərar imzaladı
-
Telejurnalistlər üçün təlimlər
“Əl-Cəzirə”nin əməkdaşı nələrdən danışacaq?
-
Prezident mətbuatla bağlı fərman imzaladı
Media Reyestrinin aparılması qaydaları təsdiq olundu
-
Media Reyestrinin aparılması qaydaları
Prezident İlham Əliyev fərman imzaladı
-
Yüz cibdən çıxanlarla ...
...Barmaq sayı qədər olan vicdanlıların fərqi
-
Jurnalistlər bir araya gəldi
Media nümayəndələri 3-cü bina ətrafında müəmmanın aydınlaşmasına çalışır
Çap məhsullarının, o cümlədən qəzet və jurnalların çapı, satışı və reklam üçün ƏDV-nin götürülməsi məsələsi yenidən gündəmə gəlib. Məqsəd xərcləri azaltmaq və reklam hesabına gəliri artırmaqla qəzeti ayaqda saxlamaqdır. Bu günlərdə qəzetlərdən biri bununla bağlı fikrimi öyrəndi. Açıqlamada qeyd edilən səslənən ideyaları dəstəklədiyimi bildirərək bunların ikinci dərəcəli olduğunu qeyd etdim. Təəssüf ki, səsləndirdiyim əsas səbəb ixtisara məruz qaldı. Əslində əsas səbəb qəzet sahiblərinə məlum olsa da onlar nədənsə real diaqnozu qəbul etmirlər, möcüzə yaradacaq resept axtarışını davam etdirirlər.
Əlbəttə bu məsələdə bizdən asılı və asılı olmayan səbəb var. Bizdən asılı olmayan səbəb dünyada müşahidə edilən tendensiyadır. Onlayn xəbər saytları hətta dünyanın aparıcı qəzetlərinin başağrısına çevrilib.
Bəs bizdən asılı olan səbəb? Onu aradan qaldırırıqmı?
Qəzet rəhbərləri “Oxucu mənim qəzetimi niyə almalıdır?” sualına əsaslandırılmış cavab verə bilirmi? Suala bir qədər dəyişək. Oxucu qəzeti oxuduqda ölkədə baş verən proseslər barədə OBYEKTİV məlumat ala bilirmi? Nəzərə almaq lazımdır ki, çap qəzetinin pulsuz və operativ xəbər verən “online” media kimi, hər ikisinin isə “Facebook” kimi obyektiv, senzurasız, sərbəst çıxış olan rəqibi var. Ona görə də qəzetlərin böhrandan çıxmaq reseptini mövzu və xəbər azadlığında görürəm. Oxucular ölkədə baş verənləri sosial şəbəkələrdən yox, mətbuatdan eşitməlidir. Məhz bu halda qəzetləri oxuyanları sayı arta, bununla da reklam cəlb edə bilər.
Fikrimcə, qəzetlərdən ƏDV-nin götürülməsi problemi həll etməyəcək, hərçənd ki bunun əleyhinə deyiləm. Problem heç də təkcə onlayn mətbuatdan qaynaqlanmır. Problemin mətbuatın özündədir. Oxucu mətbuat vasitəsilə real mənzərəni görə bilmir. Bu problem aradan qalxmayınca heç bir resept mətbuatı böhrandan çıxa bilməyəcək...