
“Jurnalistika yüksək məsuliyyət tələb edən peşədir”
Hikmət Hacıyev: “Azərbaycan mediası ölkəmizin “yumşaq güc” vasitələrindən biridir”
Hikmət Hacıyev: “Azərbaycan mediası ölkəmizin “yumşaq güc” vasitələrindən biridir”
MEDİA və “Azərpoçt” MMC tərəfindən hazırlanan poçt markası dövriyyəyə buraxılıb
“Süni İntellekt Dövründə Jurnalistika: Avtomatlaşdırma Şəraitində Həqiqətin Qorunması” mövzusunda müzakirə
3-cü Şuşa Qlobal Media Forumunda növbəti panel
Forumun iştirakçıları Laçın şəhərinin görməli yerlərini gəziblər
Şuşa Qlobal Media Forumunun iştirakçıları Qarabağı gəzir
TDT-nin Media Şöbəsi mətbuat və media qurumlarının nümayəndələri bir araya gəlib
Laçında mövzusunda dəyirmi masa keçirilib
3-cü Şuşa Qlobal Media Forumunda ilk panel sessiyası
Hikmət Hacıyev: “Şuşa Qlobal Media Forumunda müxtəlif ideyalar və yenilikçi baxışlar formalaşır”
Bəy kimi Bəyzadə, Müəllim kimi Öyrədən – Səməd Məlikzadə
İctimai şüur naftalin qoxulu kabinetlərdə yox, yazılarda, araşdırmalarda, şərhlərdə, xalqın səsində formalaşır
Əsli ilə heç bir fərqi olmayan yüzlərlə sayt bağlanıb
“Azərbaycan mətbuatının 150 ili: Tarixdən günümüzə” adlı sərgi
... Yaxud televiziyanın namusu və asan pulun cazibəsi
... Yaxud psixi xəstə, “Artsax” sevdalısı sarsax
Çap məhsullarının, o cümlədən qəzet və jurnalların çapı, satışı və reklam üçün ƏDV-nin götürülməsi məsələsi yenidən gündəmə gəlib. Məqsəd xərcləri azaltmaq və reklam hesabına gəliri artırmaqla qəzeti ayaqda saxlamaqdır. Bu günlərdə qəzetlərdən biri bununla bağlı fikrimi öyrəndi. Açıqlamada qeyd edilən səslənən ideyaları dəstəklədiyimi bildirərək bunların ikinci dərəcəli olduğunu qeyd etdim. Təəssüf ki, səsləndirdiyim əsas səbəb ixtisara məruz qaldı. Əslində əsas səbəb qəzet sahiblərinə məlum olsa da onlar nədənsə real diaqnozu qəbul etmirlər, möcüzə yaradacaq resept axtarışını davam etdirirlər.
Əlbəttə bu məsələdə bizdən asılı və asılı olmayan səbəb var. Bizdən asılı olmayan səbəb dünyada müşahidə edilən tendensiyadır. Onlayn xəbər saytları hətta dünyanın aparıcı qəzetlərinin başağrısına çevrilib.
Bəs bizdən asılı olan səbəb? Onu aradan qaldırırıqmı?
Qəzet rəhbərləri “Oxucu mənim qəzetimi niyə almalıdır?” sualına əsaslandırılmış cavab verə bilirmi? Suala bir qədər dəyişək. Oxucu qəzeti oxuduqda ölkədə baş verən proseslər barədə OBYEKTİV məlumat ala bilirmi? Nəzərə almaq lazımdır ki, çap qəzetinin pulsuz və operativ xəbər verən “online” media kimi, hər ikisinin isə “Facebook” kimi obyektiv, senzurasız, sərbəst çıxış olan rəqibi var. Ona görə də qəzetlərin böhrandan çıxmaq reseptini mövzu və xəbər azadlığında görürəm. Oxucular ölkədə baş verənləri sosial şəbəkələrdən yox, mətbuatdan eşitməlidir. Məhz bu halda qəzetləri oxuyanları sayı arta, bununla da reklam cəlb edə bilər.
Fikrimcə, qəzetlərdən ƏDV-nin götürülməsi problemi həll etməyəcək, hərçənd ki bunun əleyhinə deyiləm. Problem heç də təkcə onlayn mətbuatdan qaynaqlanmır. Problemin mətbuatın özündədir. Oxucu mətbuat vasitəsilə real mənzərəni görə bilmir. Bu problem aradan qalxmayınca heç bir resept mətbuatı böhrandan çıxa bilməyəcək...