vaxtlı-vaxtında oxuyun! Cümə, 25 aprel 2025
1 ABŞ dolları 1 USD = 1.7 AZN
1 Avro 1 EUR = 1.6977 AZN
1 Rusiya rublu 1 RUB = 0.0272 AZN
1 İngiltərə funt sterlinqi 1 GBP = 1.9671 AZN
1 Türkiyə lirəsi 1 TRY = 0.0914 AZN
Babək Xürrəmi (798 - 838)

«Bir gün azad yaşamaq, qırx il boyunduruq altında yaşamaqdan daha üstündür»

Babək Xürrəmi (798 - 838)
ELM-TƏHSİL, DİN  
Tələbələr tənbəlləşir 09:06 | 24 aprel 2025 | Cümə axşamı Məqaləyə 13 dəfə baxılıb Şriftin ölçüsü Xəbərin şriftini kiçilt Xəbərin şriftini böyüt

Tələbələr tənbəlləşir

Avropa məktəblərində Süni intellektdən asılılıq artır

CAVİD

MÖVZU İLƏ ƏLAQƏLİ

Süni intellektdən asılılıq artır. Mütəxəssislər şagirdlərin ev tapşırıqlarını süni intellektlə yerinə yetirmə vərdişinin sürətlə yayıldığını bildirərək, bunun onların yazı bacarıqlarını sönükləşdirdiyini və intellektual inkişafını təhlükə altına atdığını vurğulayıb.

Avropada orta məktəb şagirdləri arasında getdikcə daha çox yayılan təhlükəli vərdişi – süni intellektə aludəçiliyi artıb. Tələbələr artıq öz zəhmətləri ilə deyil, birbaşa süni intellekt alətlərindən istifadə edərək tapşırıqlarını hazırlayırlar. Bu vəziyyət təkcə yazı bacarıqlarının zəifləməsinə səbəb olmur, həm də intellektual inkişafa, orijinallıq axtarışına və öyrənmək istəyinə ciddi zərbə vurur.

Xüsusilə “ChatGPT” kimi alətlərin geniş tətbiqi ilə tələbələrin “onsuz da daha yaxşısını edə bilmərəm” düşünməyə başladığına diqqət çəkən ekspertlər, bu yanaşmanın gənclərin özünə inamını sarsıda, onları düşünməkdən, yaratmaqdan uzaqlaşdıra biləcəyini deyir.

Araşdırmalara görə, 13-17 yaş arası gənclərin əhəmiyyətli bir hissəsi ev tapşırıqları ilə süni intellekt dəstəkli tətbiqlərdən kömək alır. Bu, məktəblərdə “boş səhifə qorxusu”nu artırır və klaviaturanı qələmdən üstün tutan yeni nəsil yaradır.

Mütəxəssislər vurğulayır ki, həll yolu süni intellektə tamamilə qadağa qoymaq deyil, ona ondan düzgün istifadə etməyi öyrətməkdir. Pedaqoqların vəzifəsi şagirdlərə öz fikirlərinin dəyərli olduğunu göstərmək, yazı prosesini yenidən aktivləşdirmək və şəxsi ifadəni təşviq etmək olmalıdır.