
Möcüzə olmadı
Müxalifət hökuməti düşürmək üçün səs verəcək
Müxalifət hökuməti düşürmək üçün səs verəcək
Fransada vəfat edən türk qızın müsəlman qəbiristanlığında dəfni üçün məzar yeri verilmədi
Parisin “canavar” bənzətməsinə Kremldən ağır cavab
Bayru sentyabrın 8-də vəzifəsindən gedəcək, hökumət iflas edəcək
Orijinalından 10 dəfə balaca olan abidə satışa çıxarıla bilər
ABŞ-ın Fransadakı səfiri Kuşner: “Avropalılar Ukrayna mövzusunda heç bir şey edə bilməyib”
Paris 2026-cı ilin martında müharibə planlaşdırır?
Ən böyük supermarket şəbəkələri “baget”in qiymətini 0,29 avroya endirir
ABŞ səfiri Fransa XİNİ saymadı, çağırışa getmədi
Hökumətin küçədə tək bir uşaq belə qalmayacaq vədi fiaskoya uğradı
Fransadan Rusiyaya qınama
İki nəfər həbs edildi
“Hər şeyi boykot edək” çağırışı baş nazirin qənaət tədbirlərinə etirazdır
Makron və hökuməti üçün sonun başlanğıcı
Uçuş zamanı uzanan təyyarə istismardan niyə çıxarıldı
Salvini ilə Makron arasında Ukrayna gərginliyi
Fransa Avropanın iqtisadi narahatlıqlarının mərkəzində dayanır. “BCA Research”un (qısacası BCA) yeni hesabatına görə, ölkənin borc problemləri Avropa Mərkəzi Bankının (AMB) həll edə biləcəyindən daha ciddi səviyyədədir.
Hesabatda bildirilir: “Fransa çətin vəziyyətdədir”. Bu xəbər, Baş nazir Fransua Bayrunun 8 sentyabrda qarşılaşacağı və azlıq hökumətinin etibar səsverməsini itirəcəyi gözlənilən vəziyyətdən bir neçə gün əvvəl verilib. BCA qeyd edir ki, Bayru hakimiyyətdə qalsa da, əsas problemlər qalacaq.
Borc yükü və iqtisadi göstəricilər
Fransa, Yaponiya xaricində G7 ölkələri arasında ən yüksək dövlət borcuna malikdir: dövlət borcu ÜDM-in 115%-ni təşkil edir. Xüsusi sektorun borcu əlavə 210% gətirir, nəticədə ölkənin ümumi borc nisbəti 325%-ə çatır. Yalnız Kanada (%310) bu səviyyəyə yaxın böyük iqtisadiyyata sahibdir. BCA-ya görə, ümumi borc nisbətinin 300%-dən yuxarı olması uzunmüddətli dövrdə davam etdirilməsi çətin bir vəziyyətdir.
Borcun davamlılığı nəticədə böyümə, faiz dərəcələri və əsas maliyyə açığı arasındakı münasibətə bağlıdır. Hesabata görə, Fransa üçün borcun sabitləşməsi məqsədilə faiz ödənişləri xaricində açığın ÜDM-in 2%-dən aşağı olması lazımdır. Lakin sərt xərcləmə kəsintiləri və ya vergi artımları olmadan açığın 3,5%-ə çatacağı proqnozlaşdırılır. BCA qeyd edir: “Fransa, G7-də ən pis birincil açığa malikdir.”
AMB-nin rolu və məhdudiyyətləri
Bəzi investorlar təzyiqi azaltmaq üçün AMB-yə ümid edə bilər. Lakin hesabat vurğulayır ki, mərkəzi bank yalnız likvidlik böhranını həll edə bilər; dövlətin əsas ödəniş gücü problemlərini isə həll etmək iqtidarında deyil. Borc xərclərini azaltmaq yalnız “özəl sektor kredit partlayışını yenidən alovlandırma” riski daşıyır və vəziyyəti daha da pisləşdirə bilər.
İstiqraz bazarı artıq reaksiya verir. OAT (Fransız dövlət istiqrazları) oxşar kağızlarla müqayisədə zəif performans göstərir. İngiltərə istiqrazları isə rekord qiymətlərə satılır, yəni investorlar Fransa borcunu əlində saxlamaq üçün əlavə risk haqqı tələb edir. BCA investorları OAT-larda həm nağd pul, həm də İngiltərə istiqrazlarına görə az çəki ilə qalmağı tövsiyə edir.
Siyasi və bazar riskləri
Hesabatda qeyd olunur ki, Fransa “zəhərli bir kombinasiyaya görə ən həssasdır”: ümumi borc nisbəti 300%-dən yuxarı, G7-də ən pis birincil açıq və siyasi tıxanma. Paris fond bazarı da qısa müddətli risklərlə üz-üzədir, lakin uzunmüddətli vəziyyət CAC 40-ın aparıcı qlobal lüks və kosmetika şirkətlərinə – LVMH və “L’Oréal”ə əsaslanır.
BCA bildirir: “AMB likvidliyi Fransa’nın likvidlik sıxıntısını həll edə bilməz. Ödəniş gücü böhranı üçün çətin siyasi qərarlar lazımdır. Fransa üçün siyasi həll vacibdir.” Hesabat əlavə edir ki, ölkənin taleyini dəyişdirmək üçün investorların (tahvil gözətçilərinin) dəstəyi lazım ola bilər.