
Təmassız nəzarət və oxuma cihazları
Zəngəzur dəhlizinin praktiki müstəvidə icrasına qədər detallar açıqlanmaya bilər
Zəngəzur dəhlizinin praktiki müstəvidə icrasına qədər detallar açıqlanmaya bilər
İndi elə bir dövrdə yaşayırıq ki, artıq şər qüvvələr maskalanmağa ehtiyac duymurlar...
Bakı ən azı texniki xarakterli razılıq əldə etmək üçün görüşlərin təşkilinə səy göstərir
ABŞ-dan türklərə misli görünməmiş xəbərdarlıq
Yaxın Şərqdə Ankara və Vaşinqtonun strateji maraqları fərqli meyarlara söykənir
Putinin bizə qarşı qisasçı, xain davranışları nə vaxta qədər davam edə bilər?
Bolqarıstan gömrüyündən keçə bilməyən sürücü avtomobilinə od vurdu
Rusiya ABŞ-da imzalanan müqaviləyə mane olmaq istəyir
Türkiyə TDT-nın irəli sıçraması üçün bir an öncə hərəkətə keçməlidir
Proses hara gedir, Azərbaycan nə istəyir?
Seçim Moskvanındır!
“Altay” “T-72” və “T-90” tanklarını əvəz edəcək
İranın Azərbaycana qarşı siyasəti
Ermənistan sülh yolunu tutsa da, Hindistan Azərbaycandan əl çəkmək istəmir...
“Polad Qübbə”nin təqdimat mərasimi dünya mətbuatında
Tarladan süfrəyə qiymətlər artacaq
Bakı-Tbilisi-Qars dəmiryol layihəsinin icrasının bu ilin ilk yarısında başa çatdırılması nəzərdə tutulur. APA bu xəbəri Türkiyənin nəqliyyat, dənizçilik və kommunikasiya naziri Ahmet Arslana istinadən yayıb.
«Hal-hazırda dəmiryol layihəsinin inşası ilə bağlı qızğın işlər gedir. Qış fəslinin də çətinliklərini nəzərə alsaq, mart və ya aprel ayında inşaat işlərini yekunlaşdırmağı planlaşdırırıq», – deyə nazir vurğulayıb. Layihənin icrası zamanı ortaya çıxan çətinliklərdən danışan nazir deyib ki, məhkəmə çəkişmələri və etirazlar layihənin xeyli gecikmə ilə icrasına səbəb olub: «Layihə tender prosedurlarına start veriləndən sonra baş verən etirazlarla əlaqədar 1 ildən çox, məhkəmə proseslərinə görə isə 3 ildən çox gecikmə ilə reallaşdı».
Xatırladaq ki, 2007-ci il noyabr 21-də Gürcüstanın Marabda kəndində Bakı-Tbilisi-Qars dəmiryol xəttinin tikintisinin təməli qoyulub. Hər üç ölkənin prezidentlərinin iştirakı ilə Gürcüstanın Marabda stansiyasında açılış mərasimi keçirilib. Dəmiryol xəttinin tikintisinə 2005-ci ildə başlanması nəzərdə tutulsa da, həmin dövrdə maliyyə mənbələrinin olmaması tikintinin başlanmasını ləngidib.
Tikintinin 2010-cu ildə bitməsi nəzərdə tutulurdu. Lakin 2008-ci ilin yayında başlayan Rusiya-Gürcüstan müharibəsi və qlobal maliyyə böhranı layihənin həyata keçirilməsini ləngitdi.
Qeyd edək ki, bu dəmiryolun 2014-2015-ci illərdə işə düşəcəyi deyilsə də, hələ ki, bu reallaşmır və indi də dəmiryolun bu ilin aprelindən sonra işə salınacağı bəyanatları səslənir.