vaxtlı-vaxtında oxuyun! Bazar, 1 dekabr 2024
1 ABŞ dolları 1 USD = 1.7 AZN
1 Avro 1 EUR = 1.6977 AZN
1 Rusiya rublu 1 RUB = 0.0272 AZN
1 İngiltərə funt sterlinqi 1 GBP = 1.9671 AZN
1 Türkiyə lirəsi 1 TRY = 0.0914 AZN
Heydər Əliyev (1923 - 2003)

«Müstəqillik yolu qədər çətin yol yoxdur»

Heydər Əliyev (1923 - 2003)
KİNO-TEATR  
08:32 | 27 noyabr 2022 | Bazar Məqaləyə 1051 dəfə baxılıb Şriftin ölçüsü Xəbərin şriftini kiçilt Xəbərin şriftini böyüt

Müştəri rasizmi ...

... Yaxud “ağ adam” səsilə danışan qaradərili

Rəsul HƏSƏN

MÖVZU İLƏ ƏLAQƏLİ

“Çaya düşüb axınla aşağı üzən yarpaq olma. Axını kəsən daş ol”.

“Sorry to Bother You” (“Narahat etdiyim üçün üzr istəyirəm”) filmi dörd il əvvəlin olsa da mənim qarşıma bu yaxınlarda təsadüfən çıxdı və deyim ki, böyük zövq aldım. Filmin konsepti çox maraqlı idi – işsiz olan qaradərili Kassius nəhayət zəng mərkəzinə işə düzəlir. Onun işi zəng edib satış etməkdir. Lakin irqçi bir cəmiyyətdə qaradərili insanın səs tonu və ləhcə qarşı tərəfi narahat edir. Bu zaman Kassiusa səsini imitasiya etməyi – “ağ adam” kimi danışmağı məsləhət görürlər. Bundan sonra isə karyera yüksəlişi başlayır. Lakin digər tərəfdə insanların hüquqlarını pozan, onlara hörmət etməyən korporasiyanın əleyhinə çıxışlar edən sevgili və dostlar var. Hansı tərəfi seçməli?

Filmi çıxan zaman ləhcənin və səsin imitasiyası fantastik səslənsə də “Sanas” adlı startap süni intellekt vasitəsilə hazırda “ağ adam” səsi xidməti təklif edir. Məsələn, xarici IT şirkət ucuz işçi qüvvəsi kimi cəlb etdiyi hindistanlı və ya pakistanlı işçilərin səsini bu texnologiya vasitəsilə avtomatik “ana dili” kimi danışdıra bilir. Bu nə qədər yaxşıdır, nə qədər pis deyə bilmərəm, ancaq adamlar fürsəti görərək reallığa çeviriblər. Lakin haradan baxsaq bu bir növ müştəri rasizmidir.