“Ferrari” motoru Bakı istisinə dözmədi
Leklerin erkən pit stop da komandanın səhvi idi
MÖVZU İLƏ ƏLAQƏLİ
-
“Ferrari”yə yeni rəhbər
Frederik Vassyör komandanın pilotu Şarl Leklerlə köhnə tanışıdırlar
-
Binotto komandadan getdi
“Ferrari” heç kimi öz yerində işlətmir
-
“Aston Martin”in eqosu
... və mövsümün ən darıxdırıcı yarışı
-
Vetteli komandası “batırdı”
Karyeranın axırıncı 5 ilinin özəti olan son yarış
-
Vettelin doğma trası
Verstappen problemini həll edir
-
Braziliya – ilklər trası
Çempion olmaq asandır, adam olmaq çətin
-
Nəfəskəsən mübarizə
“Mercedes”lərin qələbə şansını artırıb
-
Aqressiv yarış üçün yumşaq təkər
Alonsonun özünə yaraşmayan səhvi
-
Yağışın dostu – Kevin
İlk poul əlamətdardır
-
Braziliya sürprizləri ...
... Testsiz qalib, yaxud marjinal strategiya
-
“Formula 1” əfsanəsi...
... Saçından dırnağına qədər “Ferrari” aşiqi
-
Çempiondan kanala embarqo
Verstappen “Formula 1”in əsas yayım şirkətinə niyə müsahibə vermir?
-
Startda formalaşan podium ...
... Yaxud pit stopdan sonra məhv olan ehtimallar
-
Podiuma liftlə qalxma ...
... Trasa helikopterlə enmə
-
“Ferrari”nin yeni hiper maşını
Həm itələyicisi, həm də dartıcısı olan ikiqat üçbucaq linglər
-
İki rekord qırıla bilər
“Mercedes” bu həftəsonu çox güclüdür
Azərbaycanda 6-cı yarışı da arxada qoyduq. Bakı Sindromu davam edir: 6-cı qalib isə Maks Ferstappen oldu.
Hər şey startda Şarl Leklerin ləngiməsindən başladı – Serxio Peres önə çıxdı. Amma meksikalı sürücünün tempi elə Leklerin tempi ilə eyni olduğu üçün çox uzaqlaşa bilmədi. Daha sürətli olan Maks virtual TM rejimində Leklerin boksa yollanmasından faydalandı - erkən pit stop da komandanın səhvi idi.
Bundan sonra trasda Maksı saxlamaq çətin idi. Peres isə sadəcə komandaya mövsümdə 3-cü dublu qazandırdı.
Əvvəlcə Saynsın, daha sonra Leklerin yarışı dayandırması azmış, hələ üstəlik daha iki “Ferrari” motoru da istiyə dözmədi.
Fürsətdən yenə də Corc Rassell yararlandı və mövsümdə 3-cü podiumuna sevindi.
Sebastyan Fettel və Fernando Alonsonu xüsusilə qeyd etməliyəm. Fettel ilk ötməsində səhvə yol verməsəydi, 5-ci yer real idi; Alonso isə “Formula 1” tarixində ən çox yarışan sürücü kimi sadəcə hər hadisədən zövq alır.
MakLaren isə Norrisə komanda əmri verməməklə səhv etdi...
***
Azərbaycanda alınan məlumatlara görə ən sürətli motor “Ferrari”dədir. “Ferrari” motoru “Honda”dan 5.4, “Mercedes”dən 10.7, “Renault”dan 16.1 at qüvvəsi güclüdür.
Deməli burada iki variant qalır. Ya bayaq dediyim kimidir. “Ferrari” ciddən də dondurulmaya görə motorun dözümlülüyünün başını buraxıb və performansa önəm verib. Çünki bu motor iki il əvvəl ən zəif motor idi. Keçən il də zəif idi. Birdən-birə uçmağa başladılar.
İkinci variant isə budur: “Ferrari” bu gün maşını sırf düzlüyə sazlamışdı. Digərləri isə trasın texniki hissələrinə. “Ferrari” bu addımı atmaqla Lekleri Ferstappenin hücumlarından qorumaq istəyirdi bəlkə də.