
“Red Bull” keçidlərdə pilotları dəyişir
Tsunodanın builki performansı çox şişirdilir
Tsunodanın builki performansı çox şişirdilir
“Ferrari” sürücüləri yarışa rəng qatdılar
“Formula 1” tarixinin ən böyük ittifaqı ilk uğurunu qazandı
Norrisi Maksdan cəmi 2, “Mercedes”i isə “McLaren” komandasından 1 xal ayırır
Dövrələrin sayı çatsa, Oskar qalib ola bilər
... Yaxud boksda açar götürüb mühəndislərə kömək edən pilot
Norris yarışı qazansa da səhvləri var idi
Sabahkı qələbəyə əsas namizəd bugünkü qalib idi
... Yaxud şimşək kimi MakLaren
Frederik Vassyör komandanın pilotu Şarl Leklerlə köhnə tanışıdırlar
“Ferrari” heç kimi öz yerində işlətmir
... və mövsümün ən darıxdırıcı yarışı
Karyeranın axırıncı 5 ilinin özəti olan son yarış
Verstappen problemini həll edir
Çempion olmaq asandır, adam olmaq çətin
“Mercedes”lərin qələbə şansını artırıb
Azərbaycanda 6-cı yarışı da arxada qoyduq. Bakı Sindromu davam edir: 6-cı qalib isə Maks Ferstappen oldu.
Hər şey startda Şarl Leklerin ləngiməsindən başladı – Serxio Peres önə çıxdı. Amma meksikalı sürücünün tempi elə Leklerin tempi ilə eyni olduğu üçün çox uzaqlaşa bilmədi. Daha sürətli olan Maks virtual TM rejimində Leklerin boksa yollanmasından faydalandı - erkən pit stop da komandanın səhvi idi.
Bundan sonra trasda Maksı saxlamaq çətin idi. Peres isə sadəcə komandaya mövsümdə 3-cü dublu qazandırdı.
Əvvəlcə Saynsın, daha sonra Leklerin yarışı dayandırması azmış, hələ üstəlik daha iki “Ferrari” motoru da istiyə dözmədi.
Fürsətdən yenə də Corc Rassell yararlandı və mövsümdə 3-cü podiumuna sevindi.
Sebastyan Fettel və Fernando Alonsonu xüsusilə qeyd etməliyəm. Fettel ilk ötməsində səhvə yol verməsəydi, 5-ci yer real idi; Alonso isə “Formula 1” tarixində ən çox yarışan sürücü kimi sadəcə hər hadisədən zövq alır.
MakLaren isə Norrisə komanda əmri verməməklə səhv etdi...
***
Azərbaycanda alınan məlumatlara görə ən sürətli motor “Ferrari”dədir. “Ferrari” motoru “Honda”dan 5.4, “Mercedes”dən 10.7, “Renault”dan 16.1 at qüvvəsi güclüdür.
Deməli burada iki variant qalır. Ya bayaq dediyim kimidir. “Ferrari” ciddən də dondurulmaya görə motorun dözümlülüyünün başını buraxıb və performansa önəm verib. Çünki bu motor iki il əvvəl ən zəif motor idi. Keçən il də zəif idi. Birdən-birə uçmağa başladılar.
İkinci variant isə budur: “Ferrari” bu gün maşını sırf düzlüyə sazlamışdı. Digərləri isə trasın texniki hissələrinə. “Ferrari” bu addımı atmaqla Lekleri Ferstappenin hücumlarından qorumaq istəyirdi bəlkə də.