
DİM biabırçılığı bitmir
Minlərlə savadlı uşaq laqeydlik və savadsızlıq üzündən gələcəyini itirir
Minlərlə savadlı uşaq laqeydlik və savadsızlıq üzündən gələcəyini itirir
Kommunikasiya bacarıqlarını qiymətləndirən çoxölçülü model yaradılmalıdır
10 mindən çox apelyasiya təkcə texniki deyil, sistemli problemlərin göstəricisidir
DİM-dən açıqlama
Mobil telefon tədqiqatının nəticələri alimləri təəccübləndirib
DİM prosesi təhsil və karyera uğurunun yeganə kriteriyasına çevirib
Mərkəz mübahisəli qərarlarını heç bir şəffaf nəzarət olmadan verməyə çalışır
Sadəcə texniki yanlışlıq deyil – səhlənkarlıq, məsuliyyətsizlik, tərbiyəsizlikdir
Xidmət haqqı nəyə görə alınır?
DİM keyfiyyətsiz sistemləri ilə abituriyentlərin gələcəyini riskə atır
Universitetlərin rolu sıfıra endirilib
... xəbərdarlığı sızdırılıb
Məşhur aktyor Zakkerberqlə xatırlanmaq istəmir
Azərbaycanın uğurlu layihəsi qonşu ölkələrin də diqqətini çəkib
DİM rəhbərliyi Təhsil Nazirliyini və kurikulumu bəhanə edərək müstəqilliyin ən uğurlu nailiyyətini sıradan çıxarmaq istəyir
Nə baş verdi ki, DİM tələbə qəbulunda illərin sınağından çıxmış sistemdən imtina etməyə hazırlaşır?
“Bu günə qədər keçirilən qəbul imtahanlarından sonra TDQK-ya daxil olan müraciətlərin böyük əksəriyyəti sorğu xarakterlidir”. Bu sözləri Modern.az-a açıqlamasında Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət Komissiyasının mətbuat xidmətinin rəhbəri Elnur Nağızadə deyib. O qeyd edib ki, bu sorğuların əvvəlki illərlə müqayisədə həm azalıb, həm də təqdimolunma forması dəyişib. “Yəqin ki, bu, daha çox vətəndaşların informasiya texnologiyalarından istifadə imkanlarının artması ilə əlaqədardır. Bizə müraciətlər əsasən elektron formada daxil olur və burada TQDK-nın Facebook sosial şəbəkəsində fəaliyyət göstərən səhifəsi xüsusi yer tutur. Vətəndaşların müraciətləri oradan ən operativ şəkildə cavablandırılır”.