vaxtlı-vaxtında oxuyun! Cümə, 27 iyun 2025
1 ABŞ dolları 1 USD = 1.7 AZN
1 Avro 1 EUR = 1.6977 AZN
1 Rusiya rublu 1 RUB = 0.0272 AZN
1 İngiltərə funt sterlinqi 1 GBP = 1.9671 AZN
1 Türkiyə lirəsi 1 TRY = 0.0914 AZN
Heydər Əliyev (1923 - 2003)

«Vətənpərvərlik insanın daxilindəki duyğulardır. Əgər bunlar yoxdrusa, o insan mənəviyyatsızdır»

Heydər Əliyev (1923 - 2003)
QƏZA, FACİƏ  
Qara qutu açıldı 13:10 | 27 iyun 2025 | Cümə Məqaləyə 16 dəfə baxılıb Şriftin ölçüsü Xəbərin şriftini kiçilt Xəbərin şriftini böyüt

Qara qutu açıldı

Son 10 ilin ən ölümcül qəzası ilə bağlı həqiqətlər ortaya çıxır

CAVİD

MÖVZU İLƏ ƏLAQƏLİ

Hindistan mülki aviasiya səlahiyyətliləri bu ayın əvvəlində Əhmədabad hava limanı yaxınlığında qəzaya uğrayan “Air India” təyyarəsinin qara qutularından ilk məlumatların uğurla əldə edildiyini açıqladı.

242 sərnişindən yalnız birinin sağ qaldığı faciəvi qəzanın hadisə baş verdiyi yerdə ən azı 19 nəfər də həyatını itirib.

***

Mülki Aviasiya Nazirliyindən verilən açıqlamaya görə, uçuş yazıcısı və kokpit səs yazıcısının təhlilinə başlanılıb.

İyunun 24-nə olan məlumata görə, qara qutulardan məlumatlar Hindistandakı Təyyarə Qəzalarının Təhqiqat Bürosunun nəzarəti altında çıxarılıb. Məlumatlar ilkin qeyd bölməsindən endirilib və təhlil prosesi davam edir.

***

İyunun 12-də saat 14:00 radələrində Londona uçan “Air India” şirkətinə məxsus “Boeing 787 Dreamliner” təyyarəsi havaya qalxdıqdan bir neçə saniyə sonra Əhmədabaddakı tibb fakültəsinin yataqxanasına çırpılıb.

İyunun 12-də baş vermiş fəlakət son on ilin ən ölümcül aviaqəzası kimi qeydə alınıb. Hindistan hökuməti qara qutuların xaricə göndərilib-göndərilməyəcəyi ilə bağlı qərarın texniki, təhlükəsizlik və təhlükəsizlik qiymətləndirmələri tamamlandıqdan sonra veriləcəyini bildirib.

***

Qəzadan sonra Hindistanın aviasiya sektoru, xüsusən də “Air İndia” ciddi nəzarət altına alınıb.

Hindistanın Mülki Aviasiya Baş İdarəsi Dehli və Mumbay hava limanlarında təkrarlanan təyyarə qəzaları ilə bağlı yoxlamalarda ciddi çatışmazlıqlara diqqət çəkib.

Səlahiyyətlilər bəzi nöqsanların “dəfələrlə” təkrarlandığını, texniki qulluq və yoxlama proseslərində zəifliklərin olduğunu vurğulayıblar.