
Qüsursuz “McLaren”
Maks Ferstappen dişi və dırnağı ilə “Ferrari”ni reytinqini cızdı
Maks Ferstappen dişi və dırnağı ilə “Ferrari”ni reytinqini cızdı
“Ferrari” sürücüləri yarışa rəng qatdılar
“Formula 1” tarixinin ən böyük ittifaqı ilk uğurunu qazandı
Norrisi Maksdan cəmi 2, “Mercedes”i isə “McLaren” komandasından 1 xal ayırır
... Yaxud boksda açar götürüb mühəndislərə kömək edən pilot
“McLaren” rəqiblər üçün əlçatmaz idi
Norris yarışı qazansa da səhvləri var idi
Frederik Vassyör komandanın pilotu Şarl Leklerlə köhnə tanışıdırlar
“Ferrari” heç kimi öz yerində işlətmir
... və mövsümün ən darıxdırıcı yarışı
Karyeranın axırıncı 5 ilinin özəti olan son yarış
4 qat gənc çempion və 9 ardıcıl qələbə rekordunu kimsə təkrarlaya biləsin ...
Sabahkı finiş maraqlı olacaq
Verstappen problemini həll edir
... Şumaxerin yerinə Hülkenberq
O yaddaşlarda dəbilqəsiz pilot kimi qalacaq
“Red Bull” keçən il büdcə limitini 1.8 milyon funt aşıb. Verilən cəza isə məncə, yüngüldür. Gələnilki büdcədən 7 milyon kəsinti və aerodinamik borudakı işi 10 faiz azaltma. Düzdür, “Red Bull” bu il çempion olduğu üçün gələn il aerodinamik boruda ən az vaxt keçirən komanda olacaq. 10 faiz cərimə də onlara problem yarada bilər, amma yenə də yüngül cəzadır. Belə də, lap yaxşı. Deməli 5 faizə qədər limiti keçsən, belə yüngül cəza alırsan. Gələn il “Ferrari” və “Mercedes” də rahatlıqla limit keçə bilərlər. Lap əla.
İndi keçək Verstappenin builki qələbə sayına. Düzdür, bundan sonrakı yarışları qazanıb, qələbə sayını 16 da edə bilər. Amma məncə, 2004-cü ildə Şumaxerin rekordu qədər dəyərli olmayacaq. Çünki həmin il həm yarış sayı 17 idi, həm də “Ferrari” 1-2 yarışda Rubens Barrikelloya qələbə verdilər. Amma bu il “Red Bull” heç bir yarışda Peresə qələbə şansı verməyib.
2013-də də Vettelin ardıcıl 9 qələbəsi var idi. O da fantastik bir şey idi. Ardıcıl 9 yarış qazanmaq – hər yarışa hazırlaşmaq, hər yarış üçün beynini toplamaq və s. – asan iş deyil.