
Qüsursuz “McLaren”
Maks Ferstappen dişi və dırnağı ilə “Ferrari”ni reytinqini cızdı
Maks Ferstappen dişi və dırnağı ilə “Ferrari”ni reytinqini cızdı
“Ferrari” sürücüləri yarışa rəng qatdılar
“Formula 1” tarixinin ən böyük ittifaqı ilk uğurunu qazandı
Norrisi Maksdan cəmi 2, “Mercedes”i isə “McLaren” komandasından 1 xal ayırır
... Yaxud boksda açar götürüb mühəndislərə kömək edən pilot
“McLaren” rəqiblər üçün əlçatmaz idi
Norris yarışı qazansa da səhvləri var idi
Frederik Vassyör komandanın pilotu Şarl Leklerlə köhnə tanışıdırlar
“Ferrari” heç kimi öz yerində işlətmir
... və mövsümün ən darıxdırıcı yarışı
Karyeranın axırıncı 5 ilinin özəti olan son yarış
4 qat gənc çempion və 9 ardıcıl qələbə rekordunu kimsə təkrarlaya biləsin ...
Sabahkı finiş maraqlı olacaq
Verstappen problemini həll edir
... Şumaxerin yerinə Hülkenberq
O yaddaşlarda dəbilqəsiz pilot kimi qalacaq
Əvvəl başlayaq FİA-dan. Yarışı 30 dəqiqə tez başlatmaq olardı. Onda tamam başqa yarış izləyə bilərdik.
Yarışa gəldikdə isə Maks yenə möhtəşəm idi. Lap “Ferrari” ağıllı davranıb tez yaşıl təkərlər keçsə belə, əminəm ki, Verstappen onu yenidən keçəcəkdi. Hələ Peres ona pressinq edib səhvə məcbur etdisə, Verstappen daha nələr edərdi.
Maks Suzukidə ilk dəfə qazandı və komandası onu pitə alsa və sürətli dövrə vursa, indi çempion idi.
“Ferrari”yə gəldikdə isə maşının tempi “Red Bull”dan pis deyil, amma təkər istifadə edə bilmir maşın. Bu isə zəif maşın olmaqdan da pisdir. Məsələn, Okonun maşını təkəri normal işlədir. Ona görə də Hamiltonu arxasında saxlaya bildi. Özü də “Mercedes” yarış tempində “Alpine”dən sürətlidir. Amma Leklerin maşını güclü olsa da, təkər işləmir deyə sürmək olmur. Təkər problemi çox ciddi problemdir.
Günün adamları isə Fettel və Alonsodur. Fettel vaxtında davrandı. “Aston Martin” sezonun ikinci yarısında İtaliyadan başqa bütün yarışlardan xal alıb. Alonso da iki dəqiqə tez pitə getsə, Hamiltonla Okonu da keçə bilərdi. Alonso üçün heyf oldu.