
Qələbə 95 faiz rəsmiləşib
Qalibi pit-stoplarda həll müəyyənləşən Monako
Qalibi pit-stoplarda həll müəyyənləşən Monako
... Yaxud xırda toxunuşun möcüzəsi
... Sarı təkərlərlə ideala yaxın dövrə
Rassell sakit və səssiz öz işindədir
Komanda səhvi və virtual təhlükəsizlik “Red Bull”u pilotunu podiuma buraxmadı
Bir ildə karyera boyu qazanılandan çox qələbə
Poulu əldən verən kiçik səhvlər ...
... Yaxud Piastrinin ilklərə başlayan ili
Yarış boyu liderliyi qorudu
Autsayder komandadan yüksək nəticə ...
Bəhreyndə ilk 3 yerdə 3 fərqli komanda
“Trasda ötmək lazımdır, pit yolunda yox”
... Yaxud mövsümün ilk qələbəsi
Sabahkı yarışda qələbə qazanmağa 3 real namizəd var
“Ferrari” üçün isə artıq bəhanələrdən sıyrılmağın vaxtıdır
Əvvəl başlayaq FİA-dan. Yarışı 30 dəqiqə tez başlatmaq olardı. Onda tamam başqa yarış izləyə bilərdik.
Yarışa gəldikdə isə Maks yenə möhtəşəm idi. Lap “Ferrari” ağıllı davranıb tez yaşıl təkərlər keçsə belə, əminəm ki, Verstappen onu yenidən keçəcəkdi. Hələ Peres ona pressinq edib səhvə məcbur etdisə, Verstappen daha nələr edərdi.
Maks Suzukidə ilk dəfə qazandı və komandası onu pitə alsa və sürətli dövrə vursa, indi çempion idi.
“Ferrari”yə gəldikdə isə maşının tempi “Red Bull”dan pis deyil, amma təkər istifadə edə bilmir maşın. Bu isə zəif maşın olmaqdan da pisdir. Məsələn, Okonun maşını təkəri normal işlədir. Ona görə də Hamiltonu arxasında saxlaya bildi. Özü də “Mercedes” yarış tempində “Alpine”dən sürətlidir. Amma Leklerin maşını güclü olsa da, təkər işləmir deyə sürmək olmur. Təkər problemi çox ciddi problemdir.
Günün adamları isə Fettel və Alonsodur. Fettel vaxtında davrandı. “Aston Martin” sezonun ikinci yarısında İtaliyadan başqa bütün yarışlardan xal alıb. Alonso da iki dəqiqə tez pitə getsə, Hamiltonla Okonu da keçə bilərdi. Alonso üçün heyf oldu.