vaxtlı-vaxtında oxuyun! Cümə axşamı, 28 avqust 2025
1 ABŞ dolları 1 USD = 1.7 AZN
1 Avro 1 EUR = 1.6977 AZN
1 Rusiya rublu 1 RUB = 0.0272 AZN
1 İngiltərə funt sterlinqi 1 GBP = 1.9671 AZN
1 Türkiyə lirəsi 1 TRY = 0.0914 AZN
Əbülfəz Elçibəy (1938 - 2000)

«Dil uğrunda mübarizə millətin son - ölməmək mübarizəsidir»

Əbülfəz Elçibəy (1938 - 2000)
OLAY  
Havada 50 dəqiqəlik böhran 18:11 | 28 avqust 2025 | Cümə axşamı Məqaləyə 31 dəfə baxılıb Şriftin ölçüsü Xəbərin şriftini kiçilt Xəbərin şriftini böyüt

Havada 50 dəqiqəlik böhran

“F-35” pilotunun çətin anları

ATİLLA

MÖVZU İLƏ ƏLAQƏLİ

ABŞ-da bir “F-35” döyüş təyyarəsi nəzarəti itirərək qəza ilə piste çırpıldı. Qəzadan əvvəl pilotun, havada 50 dəqiqə boyunca mühəndislərlə telekonfrans vasitəsilə problemi həll etməyə çalışdığı, lakin buna nail olmadığı ortaya çıxdı.

Alyaskadakı “Eielson” Hərbi Hava Bazasında bir “F-35” döyüş təyyarəsi eniş dəstindəki nasazlıq səbəbindən enmə zolağına çırpıldı.

200 milyon dollarlıq təyyarənin pilotu qəza baş vermədən əvvəl havada 50 dəqiqə boyunca mühəndislərlə telefon konfransı vasitəsilə problemi həll etməyə çalışdı.

Qəza zamanı pilot paraşütlə təhlükəsiz şəkildə yerə endi. Sosial mediada yayılan görüntülərdə təyyarənin spirallar çəkərək enmə zolağına düşdüyü və alov içində qaldığı görünürdü.

CNN-in əldə etdiyi qəza hesabatına görə, eniş dəstindəki hidrolik xətlərə buz yığılması təyyarənin idarə olunmasını mümkünsüz edib.

Qalxandan sonra eniş dəstini bağlaya bilməyən pilot, yenidən açmaq istəyəndə sistem kilidlənərək sola tərəf sapdı.

Pilot, baza ətrafında alçaldılmış uçuş edərkən beş “Lockheed Martin” mühəndisi ilə telekonfransa qoşuldu. Təxminən bir saat davam edən görüşdə müxtəlif sınaqlar aparıldı.

Pilot, iki dəfə “toxun-burax” enişi ilə burun eniş dəstini düzəltməyə çalışdı, lakin bu cəhdlər uğursuz oldu və sistem tamamilə kilidləndi.

Təyyarənin sensorları yerə endiyini aşkar edəndə, idarəetmə tamamilə itdi. Pilot saniyələr içində katapulta oturacaqdan istifadə etməli oldu.

Hərbi Hava Qüvvələrinin araşdırması, burun və sağ eniş dəstinin hidrolik sistemindəki mayenin üçdə birinin sudan ibarət olduğunu göstərdi.

Oxşar “hidrolik donması” hadisəsinin, qəza baş verəndən doqquz gün sonra eyni bazada təkrarlandığı, lakin həmin təyyarədəki pilotun təhlükəsiz eniş edə bildiyi bildirildi.