
İsraildən Fransaya sərt mesaj
“Paris küçələrində təhlükəsizliyi qoruya bilərsinizmi?”
“Paris küçələrində təhlükəsizliyi qoruya bilərsinizmi?”
ABŞ Fransanı Qəzza məsələsinə yaxın buraxmır
Birləşmiş PMI son 10 ayın ən yüksək həddində
İş yerində və məktəblərdə istirahətləri yaradılacaq
Ölümlərin sayının doğumları keçməsi 10 il tez baş verdi
Mədəniyyət Naziri Raşida Datiyə cinayət işi açılıb
Leipzigə məcburi eniş
Fransada liderlərə dəstək tarixi minimumda
Dövlət borcu 3,3 trilyon avronu keçdi, sosial yardımlar dondurulur
Fransa hökumətindən sərt qənaət qərarı
KNDS-in dəyərinin təxminən 20 milyard avro olduğunu bildirilir
Fransada hərbi xidmət geri qayıdır
Kamera yoldaşının çantasında gizlənərək qaçdı
Onlarla ev və avtomobil yanıb, nəqliyyat iflic olub
Makronun xanımı onun əlini niyə havada qoydu?
Fransa və Almaniyada Asiya pələng ağcaqanadı təhlükəsi
Fransada apellyasiya məhkəməsi Almaniyaya məxsus “Lidl” marketlər şəbəkəsini rəqibi “Intermarché”yə qarşı ədalətsiz rəqabət və aldatma xarakterli reklam fəaliyyətinə görə 43 milyon avro təzminat ödəməyə məhkum edib.
Paris Apellyasiya Məhkəməsi açıqladığı qərarında bildirib ki, “Lidl” illər boyunca televiziya vasitəsilə yayımladığı endirim reklamları ilə istehlakçını yanıltmışdır. Reklamlarda cəlbedici qiymətlərlə təqdim olunan məhsulların 15 həftə ərzində bütün mağazalarda mövcud olmadığı müəyyən edilib. Məhkəmə bu praktikaları “ədalətsiz rəqabət” kimi qiymətləndirib.
374 televiziya reklamı məhkəməlik oldu
Qərarda qeyd olunur ki, “Lidl” həmin reklamların sonunda məhsulların hansı mağazalarda tapıla biləcəyinə dair məlumatın “LIDL.FR ünvanından yoxlana bilər” ifadəsi ilə təqdim edildiyini göstərsə də, bu yazının ekranın aşağı sağ küncündə kiçik şriftlə və cəmi bir neçə saniyəlik göstərilməsi səbəbilə istehlakçılar bu məlumatı asanlıqla görə bilməyib.
“Intermarché” apellyasiyaya müraciət etmişdi
“Intermarché” markasını təmsil edən “ITM” şirkəti 2019-cu ildə “Lidl”i məhkəməyə vermiş, lakin 2022-ci ildə birinci instansiya məhkəməsində iddianı uduzmuşdu. Qərardan narazı qalan “ITM” apellyasiya şikayəti vermiş və bu mərhələdə qələbə qazandı. Apellyasiya Məhkəməsi qərarında “Lidl”in sözügedən reklamları yayımlayarkən məhsulların ölkə üzrə kifayət qədər müddət mövcud olmayacağını əvvəlcədən bildiyini və buna görə də qəsd niyyətinin mövcud olduğunu təsdiqləyib.
Ədalətsiz rəqabət
Qərarda həmçinin qeyd olunur ki, bu cür aldatma xarakterli tanıtımlar yalnız istehlakçını deyil, ümumi rəqabət mühitini də mənfi təsirə məruz qoyur. Məhkəmə bildirib: “Bu vəziyyət 'Intermarché' markasına qarşı ədalətsiz rəqabət sayılır və təzminat hüququ yaradır”.
“Intermarché” tərəfi isə bu barədə hələlik hər hansı açıqlama verməyib.