57 milyard dollar
Fransa müdafiə büdcəsini rekord səviyyəyə qaldırır
10:42 | 30 iyul 2025 | Çərşənbə
Məqaləyə 411 dəfə baxılıb
Şriftin ölçüsü
Fransa müdafiə büdcəsini rekord səviyyəyə qaldırır
1,5 milyon avroluq qızıl eksponat oğurlayan çinli İspaniyada ələ keçdi
Üslub qaydalarını pozan deputata 4000, iclasa qatılmayan isə 300 avro cərimələnəcək
Hökumət CSG islahatını həyata keçirməyə hazırlaşır
Regionda və dünyadakı sülhün möhkəmlənməsində Azərbaycanın rolu müzakirə olunub
Azərbaycan Prezidentinin köməkçisi Almaniyanın XİN-in dövlət katibi ilə müzakirələr aparıb
Xəbər saytında yazılan məqalə Fransanı qarışdırdı
İran məhkəməsi casusluqda günahlandırılan iki fransız vətəndaşı barədə hökm verdi
Avropa ölkəsində son dörd ilin ən zəif artımı baş verir
“Yüksək tələbat səbəbilə marketlər günün ikinci yarısında boş qalır”
Hökumət sərbəst iş qrafiki ilə yanaşı iş müddətini artırmağı düşünür
Fransada şirkətlər xüsusi detektiv tutur
“Sans-papiers” adlandırılan türk işçilər şirkət rəhbərliyini məhkəməyə verdi
Bu ticarətin Paris-Ankara münasibətlərinə təsiri olacaqmı?
Reklam afişasında yer alan bir təsvir Strasburqu qaışdırdı
11 il əvvəl terror təşkilatına qoşulan 3 qadın Suriyadan dönərkən həbs olunmuşdu
Fransada apellyasiya məhkəməsi Almaniyaya məxsus “Lidl” marketlər şəbəkəsini rəqibi “Intermarché”yə qarşı ədalətsiz rəqabət və aldatma xarakterli reklam fəaliyyətinə görə 43 milyon avro təzminat ödəməyə məhkum edib.
Paris Apellyasiya Məhkəməsi açıqladığı qərarında bildirib ki, “Lidl” illər boyunca televiziya vasitəsilə yayımladığı endirim reklamları ilə istehlakçını yanıltmışdır. Reklamlarda cəlbedici qiymətlərlə təqdim olunan məhsulların 15 həftə ərzində bütün mağazalarda mövcud olmadığı müəyyən edilib. Məhkəmə bu praktikaları “ədalətsiz rəqabət” kimi qiymətləndirib.
374 televiziya reklamı məhkəməlik oldu
Qərarda qeyd olunur ki, “Lidl” həmin reklamların sonunda məhsulların hansı mağazalarda tapıla biləcəyinə dair məlumatın “LIDL.FR ünvanından yoxlana bilər” ifadəsi ilə təqdim edildiyini göstərsə də, bu yazının ekranın aşağı sağ küncündə kiçik şriftlə və cəmi bir neçə saniyəlik göstərilməsi səbəbilə istehlakçılar bu məlumatı asanlıqla görə bilməyib.
“Intermarché” apellyasiyaya müraciət etmişdi
“Intermarché” markasını təmsil edən “ITM” şirkəti 2019-cu ildə “Lidl”i məhkəməyə vermiş, lakin 2022-ci ildə birinci instansiya məhkəməsində iddianı uduzmuşdu. Qərardan narazı qalan “ITM” apellyasiya şikayəti vermiş və bu mərhələdə qələbə qazandı. Apellyasiya Məhkəməsi qərarında “Lidl”in sözügedən reklamları yayımlayarkən məhsulların ölkə üzrə kifayət qədər müddət mövcud olmayacağını əvvəlcədən bildiyini və buna görə də qəsd niyyətinin mövcud olduğunu təsdiqləyib.
Ədalətsiz rəqabət
Qərarda həmçinin qeyd olunur ki, bu cür aldatma xarakterli tanıtımlar yalnız istehlakçını deyil, ümumi rəqabət mühitini də mənfi təsirə məruz qoyur. Məhkəmə bildirib: “Bu vəziyyət 'Intermarché' markasına qarşı ədalətsiz rəqabət sayılır və təzminat hüququ yaradır”.
“Intermarché” tərəfi isə bu barədə hələlik hər hansı açıqlama verməyib.