
“Gəminin vəziyyəti ən pis ssenaridir”
Şimali Koreyanın qəribə xilasetmə əməliyyatı
Şimali Koreyanın qəribə xilasetmə əməliyyatı
Şimali Koreya hərbi gəminin buraxılması qəzasından sonra dördüncü şəxsi həbs olunub
“Təhlükəli yük” sulara qərq oldu
... Nə bağ bildi, nə də bağban
Destinasiyalar Körfəz ölkələrindən gələn turistlərin sayına təsir edir
3 dirəyin sınması nəticəsində 2 ölü, 20 yaralı var
“F-18” qırıcısı təyyarədaşıyan gəmidən sulara qərq olub
Dünyanın ən böyük elektrik gəmisi istifadəyə verilib
Rusiya gəmilərin adını və qyeydiyyatını dəyişib qaz satmağa davam edirdəyişib
İslahatların dərinləşdirilməsi aktuallaşıb
Alman tərsanəsində böyük məşğulluq
Yanğın başlayıb
İkinci “Titanik” faciəsindən möcüzə nəticəsində xilas
Cənubi Koreyada balıqçı gəmisi batıb
“Sultana” gəmisinin batması XIX əsrin ən dəhşətli gəmi qəzası sayılır
Siciliyada batmış super lüks yaxtada itkin düşənlərin müəmmalı ortaq nöqtəsi
Sakit okeanın ortasında üzərkən yanmağa başlayan “Morning Midas” yük gəmisi göyərtəsində 3 min avtomobillə tərk edilib. Bu nəqliyyat vasitələrinin 800-ü elektriklə işləyən avtomobillər olub.
Gəminin hüquqlarına sahib olan “Zodiac Maritime” şirkəti yanğının Alyaska sahillərində baş verdiyini və 22 nəfərlik ekipajın yanğını söndürə bilmədikdən sonra gəmini tərk etdiyini açıqlayıb.
Yanğının elektriklə işləyən maşınların yükləndiyi göyərtədə başladığı təxmin edilir. Avtomobillərin markaları hələ açıqlanmayıb. Ancaq bu 800 elektrikli avtomobilin yanğını başlatdığı düşünülür.
Gəmidəki bütün heyət təhlükəsiz şəkildə təxliyə edilib. Gəmidə qalan milyonlarla dollar dəyərində olan avtomobillər yararsız hala düşüb.
***
Mayın 26-da “Morning Midas” Çinin Yantai limanından Meksikanın Lazaro Kardenas limanına doğru gedirdi.
“Bloomberg” məlumatlarına görə, 46 800 tonluq “RoRo” tipli gəmi 2006-cı ildə Çinin Xiamen gəmiqayırma zavodunda inşa edilib. Gəmi Liberiya bayrağı altında üzürdü.
“Allianz” sığorta şirkətinin son hesabatına görə, litium-ion batareyalarının daşınması dəniz nəqliyyatı üçün yeni risklər yaradır.
Elektrikli avtomobillərdən çıxan yanğınlara nəzarət etmək daha çətindir. Litium-ion batareyaları soyutmaq üçün 30.000 litrə qədər su tələb edə bilər.
Çinin elektrik avtomobil sənayesi böyüdükcə, bəzi istehsalçılar öz logistik gəmi parklarını yaradırlar. “SAIC Motor”, “Anji Logistics” donanması ilə hazırda Çin avtomobil istehsalçıları arasında ən böyük daşıyıcı donanmaya malikdir.